loading...

دوربین مداربسته / تجهیزات حفاظت تصویری / نصب دوربین مداربسته

دوربین مداربسته / تجهیزات حفاظت تصویری / نصب دوربین مداربسته / دوربین مداربسته هایک ویژن

بازدید : 85
يکشنبه 11 مهر 1400 زمان : 11:08

DS-2DE5174-A,دوربین مداربسته هایک ویژن,دوربین مداربسته هایک ویژن مدل DS-2DE5174-A
دوربین های مداربسته هایک ویژن به چند دسته تقسیم می شوند که در این سری راهنماها سعی شده است نحوه انتخاب هر مدل و تفاوت های آنها اشاره شود.

انتخاب دوربین های هایک ویژن با توجه به نوع

دوربین دام هایک ویژن: دوربین های مداربسته دام هایک ویژن معمولا استفاده داخلی دارند. البته در این سری دوربین ها، دوربین های با استاندارد IP66 نیز وجود دارد اما به توجه به شکل دوربین معمولا از آنها در محیطهای مسقف استفاده می شود.
این دوربین ها با سه سری چیپ ساخته می شوند. DIS، PICADIS و CCD (البته سری های متفاوتی از CCD در دوربین وجود دارد) در ادامه مطلب در رابطه با تفاوت این چیپ ها به صورت مختصر صحبت خواهیم کرد.
دوربین بولت هایک ویژن: دوربین های مداربسته بولت هایک ویژن همگی دارای دو ویژگی اصلی هستند. اول همگی انها بدنه ای ضد آب و IP66 دارند و دوم اینکه تمامی آنها دارای دید در شب IR هستند.
این دوربین ها به صورت عمومی برای استفاده در محیطهای صنعتی یا غیر مسقف استفاده می شوند. این دوربین ها با سه سری چیپ تصویر DIS، PICADIS و CCD (البته سری های متفاوتی از CCD در دوربین وجود دارد) ساخته می شوند.
دوربین باکس هایک ویژن: خصوصیت اصلی دوربین های مداربسته باکس هایک ویژن مانند بقیه دوربین های باکس امکان نصب لنز خارجی برای دوربین هاست. این دوربین ها در کاربردها تخصصی تر مورد استفاده قرار میگیرند، مثلا زمانی که شما نیاز به دوربین با لنزی داشته باشید که به صورت وریفوکال وجود ندارد. دوربین های باکس هایک ویژن گرچه فاقد دید در شب IR هستند اما حداقل نور مورد نیاز آنها انقدر کم است که در محیطهای کاملا کم نور هم تصویری با بالاترین کیفیت برای شما ایجاد می کند. این دوربین ها عموما دارای چیپ تصویر CCD (برای تولید تصویر در نور کم) هستند.
دوربین اسپیددام هایک ویژن: دوربین های اسپید دام هایک تنها سری از این دوربین ها هستند که دارای حرکت مکانیکی در دوربین هستند. استفاده از این دوربین ها عموما جنبه مانیتورینگ دارد. استفاده از دوربین های اسپید دام برای کاربردهای امنیتی عموما کار منطقی نخواهد بود (به علت اینکه دوربین نمیتواند تمام زوایای اطراف خود را ببیند).
دوربین های مدار بسته اسپید دام در دو نوع با دید در شب IR و بدون این دید در شب ساخته می شوند. با این حال به علت استفاده از چیپ های تصویر CCD و Super HAD نور مورد نیاز این دوربین ها خیلی کم است و در نور کم هم تصویر خوبی به شما میدهند. دوربین های اسپید دام هایک ویژن با زوم ها بین 22x تا 36x ساخته می شوند.

در رابطه با چیپ تصویر دوربین های هایک ویژن

دوربین های هایک ویژن به صورت کلی به دو نوع DIS و CCD تقسیم می شوند. چیپ های DIS که در دو نوع ساده و PICADIS ساخته می شوند معمولا در سری دوربین های اقتصادی (ارزان قیمت) هایک ویژن قرار می گیرند. در مقایسه دو چیپ DIS و PICADIS باید گفت که چیپ اول از نظر قیمت به مراتب به صرفه تر خواهد بود اما حساسیت پایین تری نسبت به نور دارد و به ویژه در نور کم تصویر خیلی مناسبی برای شما ایجاد نخواهد کرد. چیپ های PICADIS نوع اصلاح شده از چیپ DIS هستندکه نسبت به آن قیمت بیشتری دارند اما حساسیت آنها نسبت به نور به مراتب مناسب تر است و کیفیت تصویر قابل قبولی برای شما ایجاد می کنند.
دوربین های سری CCD هایک ویژن به علت بالا بودن قیمت آنها با استقبال کمتری رو به رو شده اند. هایک ویژن معمولا دوربین های CCD را در دو نوع CCD ساده و سری Exview HAD تولید میکند. دوربین های دارای چیپ Exview HAD دوربین هایی با قابلیت فوق العاده در شب و برد بسیار بالای دید در شب هستند.
  1. دوربین مداربسته چیست؟
  2. تجهیزات دوربین مداربسته
  3. انواع دوربین مدار بسته
بهترین دوربین مدار بسته

بازدید : 67
يکشنبه 11 مهر 1400 زمان : 11:07

عبارت PLC در دوربین مدار بسته
عبارت PLC در دوربین مدار بسته

عبارت PLC مخفف Power Line Communication می باشد.

و به معنای ارتباط در خطوط برق میباشد.

نسل جدید دوربین مدار بسته تحت شبکه دارای قابلیت PLC

میتوانند داده های تصویری را بر بستر کابل برق انتقال دهند.

با گسترش این تکنولوژی استفاده از دوربین مدار بسته بیسیم

کاهش میابد. زیرا شما میتوانید این دوربین ها را در هر مکانی

که برق شهر متصل باشد وصل کنید و در سمت NVR تصویر

آن را مشاهده کنید. به این صورت که در هرجای محل مورد

نصب تنها کافیست تا دوربین مدار بسته خود و دستگاه NVR

آن را به برق ۲۲۰ ولت مورد استفاده در آن مجموعه متصل

کنید. در این صورت این تجهیزات می توانند در بستر شبکه

برق داده ها را ارسال کنند و به عبارت دیگر دوربین های مدار

بسته از این نوع می توانند PING یکدیگر را بر بستر برق داشته

باشند. حسن این روش در سهولت نصب و همچنین کاهش

هزینه های پیاده سازی تجهیزات دوربین مدار بسته تحت

شبکه میباشد.

بازدید : 67
يکشنبه 11 مهر 1400 زمان : 11:06

DS-2CD8283F-EIZ,دوربین مداربسته بولت,دوربین مداربسته هایک ویژن,دوربین مداربسته بولت مدل DS-2CD8283F-EIZ هایک ویژن
دوربین های مداربسته بولت هایک ویژن را می توان با توجه به خصوصیات متفاوتی دسته بندی کرد. در این مطلب به صورت عمومی به دوربین هایی اشاره می کنیم که در بازار ایران قابل دسترسی هستند. دسته بندی دوربین های بولت هایک ویژن با توجه به سیستم کار با توجه به سیستم کار، دوربین های بولت هایک ویژن را به دو دسته آنالوگ و شبکه تقسیم می کنند. دوربین های انالوگ هایک ویژن با کیفیت های بین 500TVL تا 720TVL ساخته می شوند. (برای اشنایی بیشتر مقاله "تیوی لاین چیست؟" را بخوانید)
دوربین های شبکه یا دیجیتال های ویژن با کیفیت بین 1.3MP تا 5MP ساخته می شوند گرچه در ایران تا کیفیت 3MP این دوربین ها در دسترس است.
(برای اطلاعات بیشتر مقاله مقایسه سیستم مداربسته انالوگ و دیجیتال را بخوانید)

دسته بندی دوربین های بولت هایک ویژن با توجه به نوع بدنه

انواع متفاوتی از بندهای برای دوربین های بولت هایک ویژن وجود دارد. برخی از سری های بدنه دیگر در دوربین های جدید تولید نمی شوند و به وسیله یک مدل جدید جایگزین شده اند. از طریق رجوع به کاتالوگ یا لیست دوربینها به راحتی می توانید تصاویری از بدنه دوربین مورد نظر خود را ببینید. در اینجا انواع رایج تر از بدنه های دوربین های مداربسته هایک ویژن را با هم مقایسه می کنیم.
بدنه این سری از دوربین های بولت، ساده ترین شکل بدنه دوربین های هایک ویژن را تشکیل میدهد. این شکل از بدنه دارای امکان بسیار محدودی از دید در شب است اما کوچکی اندازه و کم هزینه بودن ان بزرگترین حسن برای این سری محسوب می شود. در زیر رایجترین دوربین هایی که با این شکل بدنه ساخته می شوند را میبینید.
ds-2cd2012-i,دوربین مداربسته هایک ویژن,عکس دوربین مداربسته ds-2cd2012-i هایک ویژن
تصویر دوربین سری DS-2CE1582P-IR
  • DS-2CE1582P-IR
  • DS-2CE1512P-IR
  • DS-2CE15A2P-IR
  • DS-2CE15C2P-IR
در این عکس میتوانید این شکل بدنه دوربین را ببینید.



بدنه این سری از دوربین های بولت شکلی پیشرفته تر و بزرگتر از فرم قبلی است. این بدنه از طریق تعداد بیشتر LED که بر روی آن وجود دارد برد دید در شب به مراتب بهتری را برای شما ایجاد می کند. البته مهمترین خصوصیت این دوربین ها وجود لنز وریفوکال بر روی آنهاست. از طریق این لنز شما خواهید توانست زاویه دید دوربین مداربسته را با توجه به نیاز خود تنظیم کنید. در زیر رایج ترین دوربین هایی را که با این شکل بدنه ساخته می شوند می بینید.
DS-2CE15A2P-VFIR3,دوربین مداربسته هایک ویژن,دوربین مداربسته بولت,عکس دوربین مدل DS-2CE15A2P-VFIR3 دوربین مداربسته بولت هایک ویژن
تصویر دوربین سری DS-2CE15A2P-VFIR3
  • DS-2CE15A2P-VFIR3
  • DS-2CE15C2P-VFIR3
  • DS-2CC12A1P-VFIR3
در این عکس میتوانید این شکل بدنه دوربین را ببینید.



بدنه این سری از دوربین ها نیز دارای لنز فیکس است. بزرگترین تفاوت این سری از بدنه های دوربین های بولت با سری ها قبل در نوع دید در شب آنهاست. در سری های 15 دوربین های هایک ویژن نوع چراغ های دید در شب دوربین به صورت غیر متمرکز است و نور مادون قرمز را با زاویه زیادی پخش می کند اما در این سری از دوربین ها نور مادون قرمز به صورت متمرکز و با بردی زیاد پخش می شود که قابلیت دید در شب را در محیطهای بزرگ به شدت بهبود می دهد. در زیر رایج ترین دوربین هایی را که با این شکل بدنه ساخته می شوند می بینید.
DS-2CE1682P-IT3,دوربین مداربسته هایک ویژن,دوربین بولت,عکس دوربین DS-2CE1682P-IT3 دوربین بولت هایک ویژن
تصویر دوربین سری DS-2CE1682P-IT3
  • DS-2CE1682P-IT3
  • DS-2CE16A2P-IT1
  • DS-2CE16A2P-IT3
  • DS-2CE16C2P-IT1
  • DS-2CE16C2P-IT3
در این عکس میتوانید این شکل بدنه دوربین را ببینید.



بدنه این سری از دوربین ها تشابه زیادی با بدنه دوربین های سری DS-2CE15*2P-VFIR3 دارد. تنها تفاوت های جزئی در شکل ظاهری این سری از دوربین ها وجود دارد و از نظر قابلیت ها نیز کاملا مشابه هستند.
  • DS-2CC11A1P-VFIR
  • DS-2CC11A5P-VFIR
  • DS-2CC11A7P-VFIR
در این عکس می توانید این شکل بدنه دوربین را ببینید.

دسته بندی دوربین های بولت هایک ویژن بر اساس نوع چیپ تصویر

دوربین های اقتصادی (ارزان قیمت) هایک ویژن عموما دارای چیپ تصویر DIS یا PICADIS هستند. همانطور که در مقاله اصلی (لینک به این مقاله) بررسی شد چیپ های PICADIS از حساسیت بهتری نسبت به نور برخوردارند.
در کنار این سری دوربین های صنعتی هایک ویژن از چیپ CCD برخوردارند که البته به علت بالاتر بودن قیمت کمتر از آن استقبال شده است.
بیشتر دوربین های شبکه هایک ویژن که در ایران قابل دسترسی هستند چیپ تصویر CMOS پیشرفته دارند. که البته در نور کم ممکن است کمی نقطه ضعف داشته باشد. اما با این حال کیفیت آنها نسبت به دوربین های انالوگ به مراتب بالاتر است.
  1. دوربین مداربسته دید در شب
  2. قابلیت تعقیب هوشمند در دوربین مداربسته
  3. دوربین خودرو
تغییر رنگ تصویر در دوربین مداربسته

بازدید : 77
سه شنبه 16 شهريور 1400 زمان : 10:11

تا اینجا در مورد انواع چیپ تصویر دوربین مدار بسته و وظایف آن توضیحاتی ارائه دادیم. همانطور که میدانید به زبان ساده، وظیفه سنسور دریافت نور از محیط و تیدیل آن به

سیگنال های الکتریکی است. حسگر های تصویر از جمله اجزای اصلی دوربین های مدار

بسته محسوب میگردند که نقش اصلی را در تشکیل تصاویر ایفا میکنند. این سیگنال های

الکتریکی سپس بصورت تصاویر ویدئویی ضبط میشوند. شرکت هایک ویژن سری جدید

دوربین های مدار بسته آنالوگ خود را در سال ۲۰۱۲ به بازار عرضه نمود.این دوربین های

نسل جدید مجهز به سنسور DIS در واقع ورژن بهبود یافته ای از سنسور Cmos است.در

این سنسور های جدید مشکلات مربوط به عدم ارائه تصاویر با کیفیت در فضاهای کم نور

موجود در سنسور های Cmos تا حدود زیادی برطرف گردیده است.

چیپ تصویر DIS

عبارت (Digital Image Stabilization) یا به اختصار DIS در دوربین مداربسته به معنی

تثبیت کننده دیجیتالی تصویر است. در هنگام نصب دوربین مدار بسته در مناطقی اعم از

کنار خیابان، جاده ها، ایستگاه های راه آهن، بنادر، فرودگاه ها و… معمولامشکلاتی اعم از

وارد آمدن تکان و لرزش بر بدنه دوربین مدار بسته وجود دارد زیرا این مناطق اصولا در

معرض باد و باران و سایر عوامل فیزیکی قرار دارند. این تکان ها منجر به کاهش کیفیت

تصاویر شده ودر آن ایجاد نویز و تاری میکنند. به همین دلیل از تکنولوژی چیپ تصویر

DIS در آنها استفاده شده است. عملکرد چیپ تصویر DIS به گونه ای است که قادر است

از میزان نویز قسمت هایی از تصاویر که بر اثر لرزش دوربین ایجاد شده و وضوح خوبی

ندارند بکاهد.

نحوه عملکرد

طرز عملکرد این سنسسور بدین صورت است که با سنجش دیتای گرفته شده توسط

دوربین مدار بسته لرزش و ارتعاشات های وارده بر دوربین را که اغلب به دلیل وزش باد

و… اتفاق می افتد، تشخیص میدهد. سپس دوربین با ایجاد ساختاری پیکسلی خارج از

فریم قبلی تصویر یک بافر یا حائل پیکسلی ایجاد میکند و یک تصویر جدید بدون نویز

درون این ساختار میسازد هنگامی که دوربین در معرض ارتعاش یا تکان قرار میگیرد،

دوربین فریم اصلاح شده خود را با فریم تار عوض میکند تا اثر این لرزش را بر روی تصویر

ضبط شده کاهش میدهد. پس از آنکه چیپ تصویر DIS توسط شرکت هایک ویژن ارائه

گردید، شرکت داهوا نیز نسخه دیگری از سنسور DIS را بنام HDIS روانه بازار نمود لازم

است بدانید که این دو سنسور ساخت دو شرکت مختلف از لحاظ کیفیت و عملکرد

هیچگونه تفاوتی با یکدیگر نداشته و صرف قرار گرفتن حرف H در سنسور HDIS دلیل بر

بهتر بودن کیفیت آن نیست.

  1. نورددهی دردوربین مداربسته
  2. هوشمند سازی روشنایی خیابان
  3. ضبط صدا در دوربین مداربسته هایک ویژن

پروژه نظارت تصویری هایک ویژن

بازدید : 91
سه شنبه 16 شهريور 1400 زمان : 10:10

دوربین مدار بسته موتورایز مانند دوربین های مدار بسته ابتدا برای نصب دوربین مدار

بسته موتورایز باید دوربین مدار بسته را به یک منبع تغذیه ۲ آمپر نصب کنیم و سپس از

طریق کابل RG59 به پشت دستگاه DVR متصل کنیم. بعد از آمدن تصویر دوربین مدار

بسته در کانال مورد نظر بر روی کانال راست کلیک میکنیم و گزینه کنترل کواکسیال

Control Coaxial را انتخاب میکنیم طبق شکل زیر:

در منوی باز شده در قسمت راست صفحه طبق شکل پایین میتوانیم برای زوم کردن

بزرگنمایی و یا کوچک کردن تصویر از جو استیک طراحی شده استفاده کنید.

یکی از امکاناتی که شما میتوانید در دوربین مدار بسته استفاده کنید قدرت زوم دوربین

ها میباشد که در برخی مواقع نیاز به بزرگنمایی تصویر را دارد و میخواهید که جزئیات را با

دقت بالاتری مشاهده کنید. در اکثر دوربین مدار بسته زوم اپتیکال وجود ندارد و شما باید

به اصطلاح از زوم دیجیتال استفاده نمائید، که این دو اصطلاح در همین مقاله به اختصار

توضیح داده خواهد شد. این مدل از دوربین ها هم بصورت دوربین مدار بسته بالت و هم

بصورت دوربین مدار بسته دام قابل ارائه میباشد.

زوم اپتیکال

به این معناست که اگر دوربین مدار بسته موتورایز را برای محل خود انتخاب کرده باشید

این امکان را دارید که فاصله ی کانونی برد اصلی تا لنز دوربین مدار بسته را متناسب با

زاویه دیدتان کم و زیاد کنید که اگر در کمترین حالت قرار دهید تصاویر را با بزرگنمایی زیاد

بدون هیچ گونه افت کیفیتی و اگر در این فاصله در بیشترین حالت خود باشد تصویری با

دید بالاتری خواهید داشت. این امکان را نیز شما بر روی دستگاه مرکزی خود و در صورت

که تصاویر را بر روی تلفن همراهتان داشته باشید و با استفاده از تلفن همراه اقدام به

بزرگنمایی کنید.

زوم دیجیتال

اکثر دوربین مدار بسته ها این امکان را به شما میدهد که بتوانید تصاویر را بزرگ کنید

ولی مشکل اصلی در این مدل از بزرگنمایی این است که باعث افت زیاد کیفیت میشود و

تصاویر دلخواهی به شما نخواهد داد.

موارد استفاده از ذوربین مدار بسته موتورایز

شما میتوانید از این دوربین مدار بسته زوم دار در ادارات، سازمانها، باغات و کارخانه جات

استفاده کنید. این دوربین ها علاوه بر بحث امنیتی، در بحث نظارتی میتوانید کمک

شایانی کند و شما اگر از دوربین مدار بسته در خط تولید کارخانه ی خود استفاده کنید

میتوانید عملکرداپراتور هر دستگاه یا بخش را زیر نظر داشته باشید. مورد دیگری که باعث

ترغیب میشود که از دوربین مدار بسته زوم دار استفاده شود این است که شما براحتی

میتوانید پلاک خودرو بصورت واضح مشاهده نمایید. نکته مهم این است که برای استفاده

از این دوربین ها باید اپراتور حضور داشته باشد. که بتواند تصاویر را در صورت تمایل زوم

نماید و یا به حالت عادی برگرداند. یکی از مزایای دوربن مدار بسته موتورایز این است که

قابلیت اتو فوکوس دارد یعنی تصور تار نمی شود.

نحوه نصب دوربین مدار بسته موتورایز

در حالت کلی برای نصب و راه اندازی این مدل تفاوت چندانی با مابقی دوربین مدار بسته

ها ندارد نکته ای که در نصب دوربین مدار بسته موتورایز وجود دارد این است که

کارشناس نصب با توجه به شرایط موجود باید تمامی نکات را رعایت کند و ارتفاع مناسب و

کانون تصویر را در نظر بگیرد، کانون تصویر برای این مهم است که شما زمانی که

میخواهید تصویر را بزرگنمایی کنید تصویر در کانون به جلو حرکت میکند.

https://uceda.org/activity/p/320774/

https://www.victoriaeducation.co.uk/activity/p/779646/

https://checkpointforarts.com/activity/p/574446/

https://kason97179866.wordpress.com/2021/07/27/%d9%86%d8%b5%d8%a8-%d8%af%d9%88%d8%b1%d8%a8%db%8c%d9%86-%d9%85%d8%af%d8%a7%d8%b1%d8%a8%d8%b3%d8%aa%d9%87/

بازدید : 65
سه شنبه 16 شهريور 1400 زمان : 10:10

WATERMARK

در صورتی که بخواهیم از تصویر ضبط شده دوربین مدار بسته به عنوان سند و مدرک جرم

در دادگاه یا مراجع قضایی استفاده کنیم، اصالت تصویر اهمیت بسیار بالایی دارد، هر

تصویر ضبط شده ای را نمیتوان به عنوان مدرک به حساب آورد چرا که امکان ویرایش و

جعل در این تصاویر ضبط شده وجود دارد از این رو مراجع قضایی برای قبول تصویر ضبط

شده به عنوان مدرک جرم، شرایط معینی و خاصی دارند. قابلیت واتر مارک فناوری است که

به کمک آن میتوان هر گونه تغییر و دستکاری در تصاویر ضبط شده سیستم نظارت

تصویری را مشخص کرد. به عبارت ساده تر واتر مارک یک کد یا امضای دیجیتال

الکترونیکی است که بر روی تصویر ضبط شده قرار داده میشود. در برخی مواقع به خصوص

در دنیای نظارت تصویری، این امضاء معمولا بصورت یک کد اطلاعاتی غیر قابل مشاهده بر

روی تصویر است که میتوان آن را با ابزار های پخش خاصی مشاهده کرد.

کد واتر مارک

زمانی که یک تصویر ضبط شده بصورت صحیح، بدون هر گونه جعل و دستکاری ضبط

میشود، کد واتر مارک آن بصورت درست و بدون هیچ مشکلی در آن تصویر درج شده و

قابل مشاهده توسط نرم افزارهای خاص خود میباشد. حال در صورتی که تصویر یا فریمی از

آن مورد دستکاری قرار گرفته و به عبارت ساده تر جعل شود کد واتر مارک تصویر از بین

رفته یا مخدوش میشود. دستگاه های قضایی با کمک کد واتر میتوانند هر گونه جعلی را

در تصاویر ضبط شده تشخیص بدهند. امکان حذف یا جعل واتر مارک توسط افراد وجود

ندارد از این رو کلید هایقابل اعتمادی بحساب می آیند. واتر مارک بصورت کلی به دو نوع

واتر مارک تصویری و واتر مارک دیجیتال تقسیم میشوند.

واتر مارک تصویری

در این نوع، یک لوگو، عکس یا تصویر مشخص بر روی ویدئوی ضبط شده قرار داده

میشود. این نوع از واتر مارک بیشتر جنبه مالکیت بر آن تصاویر را دارد و برای اثبات احراز

اصالت تصویر سیستم نظارت تصویری مورد استفاده قرار نمی گیرد.

واتر مارکت دیجیتال

در این نوع واتر مارک که برای اثبات احراز اصالت تصویر دوربین مدار بسته استفاده می

شود. تمامی بیت های تصویر بررسی شده و یک کد جامع شامل تمامی زنجیره تصاویر

تولید و بر روی آن درج میشود. هنگام برسی مجدد واتر مارک تصاویر توسط نرم افزار خاص

این کارف مجددا تمامی بیت های تصویر بررسی شده و واتر مارک (کد دیجیتال) تولید

میشود، در صورتی که این کد با واتر مارک اولیه فرق داشته باشد، به معنی دستکاری

تصاویر ضبط شده میباشد.

  1. سیستم کنترل تردد
  2. جلوگیری از هک دوربین مداربسته
  3. دوربین مداربسته شمارش افراد

کانال صفر دوربین هايک ويژن

بازدید : 81
سه شنبه 16 شهريور 1400 زمان : 10:09

دلیل سوختن هارد دیسک در دوربین مدار بسته
دلیل سوختن هارد دیسک در دوربین مدار بسته

در مقالاتی که در گدشته درباره انتخاب مناسب هارد دیسک

برای دستگاههای ذخیره سازی مداربسته ، منتشر شده ،

عنوان کرده ایم که چگونه می توان فهمید که چه نوع هاردی

و با چه ظرفیتی به درد کار ما خواهد خورد.اما در این مقاله

میخواهیم به صورت متمرکز درباره علل سوختن هاردها روی

دستگاه های ضبط مداربسته و راههای پیشگیری آن صحبت

کنیم.به صورت عمده دو علت وجود دارد که برایند آنها باعث

لطمه و صدمه به هارد دیسک ها می شوند که البته مدیر

عامل کمپانی seagate که یکی از غول های تولید کننده هارد

دیسک در جهان است هم همین عقیده را دارد ودر گفتگویی

در یکی از سمینارهای خود چنین عنوان کرده که علت اول

سوختن هاردها این است که مصرف کنندگان در سراسر

جهان اخلاق خرید مناسبی ندارند و اکثریت مردم به اجناسی

که ارزان تر است رغبت بیشتری خواهند داشت و ما می دانیم

که هیچ قیمت ارزانی بی دلیل نخواهد بود وبه عنوان مثال اگر

یک هارد دیسک با ظرفیت ۲ ترا بایت دارای قیمت n دلار باشد

ودک هارد دیسک دیگر با برند معتبر با ظرفیت ۲ ترا بایت دارای

قیمت n+1 دلار باشد، انتخاب اکثریت کاربران گزینه اول یعنی

کالای ارزان تر است، وهمچنین انتخاب کالای ارزان با وجود

عدم اصالت کالا وبرند معتبر تولید کننده آن باعث می شود

که در طول مدت زمان کوتاهی هارد دیسک دچار ایراد و

اشکال شده و در نهایت بسوزد.

مورد دوم هم انتخاب نادرست کاربران است به دلیل عدم

داشتن اطلاعات فنی در مورد انتخاب صحیح نوع هاردی

که باید برای دستگاه ذخیره ساز خود داشته باشند اغلب

باعث می شود که هارد مذکور بسوزد. در این مقاله به چند

نمونه از هاردهای موجود در بازار ومعیارهای انتخاب آنها برای

کارهای مختلف اشاره خواهیم کرد. به عنوان مثال برند WD

وسترن دیجیتال Western Digital ، این کمپانی سالهاست

که در زمینه تولید Storage وکارتهای حافظه به صورت تخصصی

فعالیت دارد که دفتر اصلی این تولید کننده در ایالات متحده

آمریکا می باشد. برند WD هاردهایی با کارایی های مختلف

تولید کرده است که آنها را به صورت رنگ بندی شده از

یکدیگر مجزا کرده است.

هارد دیسک اینترنال سبز

که مخصوص کامپیوترهای PC ارائه شده و عمر کار کرد آن

و همچنین میزان تحمل فشار وارده از طرف یک کامپیوتر

را دارد و باید در همین زمینه استفاده شود.

هارد دیسک اینترنال آبی

که دوام و طول عمر بالاتری نسبت به رنگ سبز داشته و

برای سرورها و کامپیوترهایی که به صورت دائمی وطولانی

روشن هستند ارائه شده است.

هارد دیسک اینترنال بنفش

که در مقابل نوسانات برقی که از سمت ورودی برق به آنها

متصل میشود. دارای مقاومت بیشتری نسبت به هارد های

دیگر است و پیشنهاد ما برای استفاده در دستگاه های ضبط

و ذخیره سازی DVR و NVR این نوع از هارد میباشد.

توجه داشته باشید که علت پیشنهاد ما برای استفاده از این

نوع هارد در سیستم های مدار بسته این است که این مدل

هاردها توانایی دارند که بطور مداوم روی آنها ضبط و از طرف

دیگر پاک شود.

همانطور که میدانیم دستگاه های ضبط مدار بسته در

زمان ضبط اطلاعات همیشه از قدیمی ترین فایل ضبط

شده خود پاک خواهند کرد و اطلاعات جدید را ضبط

میکنند. در واقع یک هارد دیسک که در دستگاه ضبط

مدار بسته قرار میگیرد، همیشه در حال خواندن، نوشتن

و پاک کردن است و طبیعی است که باید هارد دیسک

مناسبی را برای اینکار در نظر گرفت و قطعا همان هارد

دیسکی که روی کیس های کامپیوتر قرار میگیرد را نباید

برای اینکار استفاده کرد. نوع دیگر از هاردهای شرکت

وسترن دیجیتال WD وجود دارد که به عنوان بلک یا

مشکی معروف هستند که دارای قیمت نسبتا بالاتری

نسبت به همه رنگهای فوق ذکر شده میباشند و به

گفته خود شرکت WD، این نوع از هارد ها برای همه

نوع مصرفی مناسب هستند و جزء امنترین و با دوام

ترین هارد ها به شمار میروند.

1. عملکرد سیستم کنترل دسترسی

2. پردازش تصویر یا VCA در دوربین مداربسته

3. دوربین مداربسته تحت شبکه نسبت به دوربین مداربسته آنالوگ

انتخاب هارد دیسک دوربین مداربسته

بازدید : 64
سه شنبه 16 شهريور 1400 زمان : 10:09

دوربین مدار بسته تحت شبکه (IP) با قابلیت ضبط صدا

دوربین مدار بسته تحت شبکه (IP) با قابلیت ضبط صدا

نصب میکروفن دوربین IP

در این نوع از سیستم ها صدا بوسیله میکروفن تعبیه شده در خود دوربین دریافت و به

دستگاه NVR منتقل میشود. توجه داشته باشید که صدا در سیستم های تحت شبکه

(IP) هرگز بصورت میکروفن جداگانه به دستگاه متصل نمی شود.

در این سیستم های تحت شبکه، اطلاعات دوربین ها اعم از صدا و تصویر، همچنین فرمان

برای دوربین های چرخشی و گردشی و برق (POE) بوسیله همان کابل شبکه و پورت

(Ethernet) به دستگاه NVR منتقل میشود. در انواع دیگری از دوربین های تحت شبکه

(IP) قابلیت اضافه کردن میکروفن بخود دوربین نیز وجود دارد. یک راه حل ساده برای

اضافه کردن میکروفن به دوربین های تحت شبکه ای که میکروفن ندارند، به این شکل

است که میتوانید به سادگی از یک دستگاه هیبردی (Hybrid) یا همان (HVR) استفاده

کرد. در این صورت، به تعدادی که دستگاه به شما اجازه بدهد، میتوانید به سیستم

تحت شبکه خود میکروفن اضافه کنید.

نصب دوربین مدار بسته با صدا

یک پیشرفت بزرگ در فناوری دوربین مدار بسته این است که امروزه میتوانید از یک دوربین مدار بسته با ضبط صدا داخلی استفاده کنید تا امنیت و آرامش بیشتری به شما بدهد و همه با یک قیمت فوق العاده کم.

سیستم های مدار بسته کاملا صوتی نصب شده صدا را مستقیما جلوی دوربین ضبط کنید تا به پرونده ای که ضبط شده کمک کند.

دوربین مدار بسته با ضبط صدا

یک سیستم دوربین مدار بسته که دارای ضبط صدا یکپارچه است به شما امکان ضبط صدای زنده را در کنار تصاویر بصری زنده ضبط شده میدهد.

ورودی صدا به عنوان یک کل سیستم در دوربین ادغام شده است و آن را به طرز باور نکردنی انعطاف پذیر میکند، زیرا دوربین را میتوان در هر مکان قرار داد. هر جایی که دوربین قرار گیرد، ضبط صدای زنده را دریافت خواهید کرد.

https://zenwriting.net/p01a1ursc2

https://postheaven.net/s3tm2ag8k5

https://writeablog.net/jq3u1l9izv

https://squareblogs.net/l7ioo717en

بازدید : 72
سه شنبه 18 خرداد 1400 زمان : 16:14

گزارش وال استریت ژورنال از هک دوربینهای مداربسته Dahua

مجله وال استریت ژورنال در گزارشی مفصل از حملات سایبری به دوربینهای مدار بسته Dahua در روز سه شنبه گذشته خبر داد.

در مقاله روز سه شنبه مجله خبری وال استریت ژورنال با عنوان " هکرها ارتشی از دوربینهای مداربسته و DVR ها را برای حملات عظیم اینترنتی آلوده کردند " به نکات زیر اشاره نمود :

  • مهاجمان و هکرها از حدود یک میلیون دوربین مدار بسته امنیتی چینی، رکوردرهای DVR و دیگر دستگاههای هک شده برای حملات DDOS با درخواستهای متعدد به صفحات وب و از کار انداختن آنها استفاده کردند.
  • سایت Level 3 بیان کرده است دوربینهای مدار بسته و رکوردرهای ویدئویی ساخت شرکت Dahua بعنوان ابزار این حملات اخیر توسط هکرها مورد استفاده قرار گرفتند.
  • سخنگوی شرکت داهوا در روز پنجشنبه اعلام کرد که شرکت داهوا همچنان درحال بررسی تحقیقات منبع این افشاگری(سایت Level 3) می باشد. وی افزود نرم افزارهای مخرب(Malware) در حمله به دستگاههای قدیمی با نرم افزارهای تاریخ گذشته و بروز نشده این شرکت موفق به نفوذ شدند.
  • Level 3 عنوان کرده است که DVR های ساخته شده توسط شرکت داهوا با کدک H.264 بیشترین حملات را بخودشان اختصاص داده اند. هر چند برخی دیگر از محققان امنیتی عنوان کرده اند که برندهای دیگر بیشتر مورد هجوم قرار داشته اند. در برخی از این موارد هیچ یک از دستگاهها یا پسوردی نداشتند یا پسوردهایی رایج و تکراری و قابل تشخیص داشتند.

بگفته سایت Level 3 در سری جدید حملات انواع مختلفی از نرم افزارهای مخرب (Malware) بکار گرفته شده اند.

روز سه شنبه هفته گذشته نیز شرکت داهوا اعلام کرد در گزارش اصلی عنوان شده که این نفوذپذیری تنها محدود به دوربینهای مدار بسته ایست که به اینترنت متصل شده بودند و تواما نرم افزار فرم ور قدیمی نیز داشتند(نسخه ژانویه 2015).

شرکت CloudFlare که در زمینه پیشگیری و حفاظت در برابر حملات DDoS تخصص دارد در کامنتی از حملات گسترده به کاربرانشان توسط دستگاههای متصل به اینترنت(تحت اینترنت اشیاء) بخصوص دوربینهای مدار بسته خبر داده بود.

بیشتر بخوانید: دوربین مداربسته هایک ویژن

خبر هک دوربین مداربسته

در ادامه نیز تصاویری از صفحات لاگین تحت وب دوربینهای مدار بسته تحت شبکه منتشر کردند که در کنار صفحه، برند داهوا نشان می داد دوربین مدار بسته از این کارخانه یا بصورت OEM محصولات Dahua می باشد.

خبر هک دوربین مداربسته

البته در مواردی پیشتر نیز از هک دوربینهای مدار بسته Axis و دوربینهای مدار بسته Hikvision و دیگر برندها و OEM ها منتشر شده بود که در این مورد شدت و تمرکز حملات بیشتر بوده است.(برای مطالعه گزارشهای پیشین در مورد سوابق هک شدن دوربینهای مداربسته به مقاله " استفاده گروه Lizard Squad از هزاران دوربین مداربسته برای حملات سایبری " رجوع نمایید.)

حملات DDoS دوربین مداربسته داهوا

در ادامه نیز بخاطر حملات DDoS سایت Kreb از دسترس خارج شده بود.

اما در مورد حملات منصوب به دوربینهای مدار بسته داهوا گزارشهای متناقض دیگری نیز وجود دارد. هنوز مشخص نیست که اثرات این حملات بر روی برند Dahua چطور خواهد بود و یا اینکه آیا این مشکل در فرم ورهای جدید این شرکت برطرف شده است یا خیر.

تی وی تی نصب دوربین مداربسته

بازدید : 78
سه شنبه 18 خرداد 1400 زمان : 16:13

سری دوربینهای PanoVu شرکت Hikvision با دو مدل DS-2DP1636Z-D و DS-2DP0818Z-D بزودی وارد بازار خواهند شد. این دوربینهای مداربسته دارای قابلیت ضبط تصاویر پانورامیک و همینطور قابلیت زوم مجزا همانند دوربین مداربسته PTZ هستند. در دوربین مداربسته DS-2DP1636Z-D از 8 سنسور ضبط تصاویر پانورامیک در اطراف بدنه استفاده شده است که می توانند تصویر پانورامیک 360 درجه ارائه دهد. ضمن اینکه از قابلیت دوربین مداربسته PTZ فوق سریع برای ارائه جزئیات بیشتر و دقیقتر از صحنه پانورامیک بهره می برد.

دوربین مداربسته پانورامیک Hikvision DS-2DP1636Z-D

سری جدید دوربین مدار بسته هایک ویژن قادر است از جدیدترین تحلیلگر ویدئویی پیشرفته تعبیه شده دورنش در کنار الگوریتم ردیابی اهداف چندگانه برای نظارت بر روی چند بخش صحنه بصورت مجزا بهره فوق العاده ای ببرد. دوربینهای مداربسته PanoVu طیف وسیعتری از قابلیتهای هوشمند را پشتیبانی می نماید که شامل تشخیص ورود، تشخیص عبور از خط، تشخیص خروج از محوطه و تشخیص ورود به محوطه بصورت مجزا خواهند بود.

همچنین سنسورهای پانورامیک می توانند با تشخیص خطر و انتشار سیگنال هشدار به دوربین مداربسته PTZ داخلی، موجب فعالسازی ردیابی هوشمند و خودکار شوند و به افزایش نظارت محیطی و بهبود امنیت کمک کنند.

هر دو مدل دوربین دارای زوم اپتیکال 36X و زوم اپتیکال 16X می باشند. در هر دو مدل از منبع تامین انرژی الکتریکی 36VDC استفاده شده است و دارای استاندارد IP66 می باشند. در این سری از دوربینهای مداربسته از سنسور CMOS استفاده شده تا توانایی کار در نور فوق العاده کم را تقویت نمایند. زاویه دید افقی در مدل 16 مگاپیکسلی 360 درجه و در مدل 8 مگاپیکسلی 180 درجه خواهد بود. ضمن اینکه زاویه دید عمودی در هر دو مدل 80 درجه است که در مقایسه با رقبا این میزان بسیار مناسب است.

نکته قابل توجه این است که هر دو مدل با رزولوشن کامل می توانند با سرعت 30 فریم درثانیه به ضبط تصاویر بپردازند.

در این سری از دوربینهای مدار بسته هایک ویژن کدکهای تصویری H.264 و MPEG4 فشرده سازی تصاویر را بر عهده خواهند داشت.

قابلیت تشخیص اشیاء متعدد در صحنه باعث می شود که دوربین مداربسته براحتی در کمتر از یک ثانیه بر روی شیئ مورد نظر زوم خودکار و فکوس خودکار داشته باشد و براحتی آنرا دنبال نماید و سنسورهای پانورامیک نیز به ضبط محیط پیرامونی مشغول باشند. این دوربین مداربسته قادر است در هر لحظه تا حداکثر 60 هدف متحرک را شناسایی و زیر نظر بگیرد.

تقریبا دیگر قابلیتی نیست که در این دوربین مشاهده نکنیم. علاوه بر قابلیتهای خودکار هوشمند از تکنیکهای HLC، True WDR، مه زدایی(Defog3D DNR، EIS و در کل تصویربرداری هوشمند نیز بر خوردار است.

از مهمترین ویژگی های این سری دوربین مدار بسته می توان به پشتیبانی از ONVIF، CGI و PSIA اشاره نمود که باعث می شود شما در انتخاب یا استفاده از دستگاه VMS بتوانید آزادانه عمل نمایید. یعنی بدون کوچکترین ناسازگاری بر روی هر دستگاه VMS غیر از برند Hikvision براحتی می توانید از دوربینهای مداربسته پانورامیک PTZ سری PanoVu استفاده نمایید.

نکته خیلی جالبی که بسیار جلب توجه می نماید این است که در این سری دوربین مداربسته هایک ویژن امکان استفاده از کابل فیبری یا همان فیبرهای نوری وجود خواهد داشت و براحتی می توان آن را جایگزین کابل RJ-45 نمود(هنوز اطلاعات بیشتری در دسترس وجود ندارد).

باید کمی منتظر باشیم تا این سری وارد بازار شده و از نزدیک هم قابلیتهای این سری جدید دوربین مداربسته هایک ویژن را مورد بررسی قرار دهیم.

  1. خرید دوربین مداربسته
  2. خرید دوربین مدار بسته
  3. فروش دوربین مداربسته

دوربین مداربسته هایک ویژن

بازدید : 54
سه شنبه 18 خرداد 1400 زمان : 16:12

هر دو دستگاه NVR و VMS برای حفظ و کار بر روی داده های تصویری دستگاههای مطمئنی هستند. ولی معایب و مزایایی نیز برای هرکدام وجود خواهد داشت که می توان یکی را بر دیگری با توجه به جایگاه و شرایط ویژه انتخاب کرد. این موضوع را تحت 5 عنوان بیشتر توضیح می دهیم :

  • سادگی نصب و راه اندازی :

همیشه تقریبا استفاده و راه اندازی یک دستگاه NVR راحت تر از سیستم VMS خواهد بود. یکی از علتها شاید عدم وجود نرم افزار خاصی باشد که حتما باید نصب شود یا پیچیدگی کمتر کار با نرم افزار داخلی دستگاههای NVR باعث می شود در این مورد گزینه برتر باشد. در واقع سیستمهای VMS شباهت بسیاری با سرورهای کامپیوتری خواهد داشت.

برای سیستمهای کوچکتر که زیر 200 دوربین مداربسته در آنها استفاده شده است معمولا کاربران بیشتر سمت NVR ها می روند. اما این نکته هم اهمیت دارد که در این سطح باید از NVR خوب و مناسب و سیستم کاملی استفاده شود. از آنجایی که حداقل 60 درصد بودجه کل کار مرتبط با این قسمت کار خواهد بود شاید بهترباشد کاربر کمی در انتخاب محتاطانه برخورد نماید و به فکر محدودیتهای آینده نیز باشد.

برای سیستمی با تقریبا 2000 دوربین مدار بسته شاید بصرفه ترین حالت خرید ده دستگاه NVR 200 کاناله باشد. این راهکار ذاتا پیچیده تر و کمی گران خواهد بود اما با افزایش تکنولوژی و افزایش سادگی کار شاید قابل چشم پوشی باشد. ولی باید قید بسیاری از قابلیتهای هوشمند و مدیریت تصویر و .. را بزنید.

هایک ویژن نصب دوربین مداربسته

  • پشتیبانی و سازگاری :

وقتی یک دستگاه NVR از برندی خریداری می شود بدلیل طراحی و مشخصات بهینه دستگاه برای استفاده در موقعیت ویژه عملا پشتیبانی و سازگاری بهتری خواهد داشت. گارانتیهای این محصولات هم معمولا سریعتر و راحت تر به تعمیر یا تعویض و عیب یابی دستگاهها منتهی می شود.

معمولا نرم افزارهای بروزرسانی NVR ها بدلیل محبوبیت بیشتر سریعتر بروز شده و بروزرسانیها کمتر باعث بهم ریختگی سیستمها می شود و کمتر از دستگاههای VMS نیاز به هماهنگی بین محصولات در سیستم نظارت تصویری خواهد داشت.

  • ابعاد و توسعه راهکار:

فرض کنید وقتی شما از دستگاه NVR با پشتیبانی حداکثر 200 دوربین مدار بسته استفاده می کنید و یکباره به بیش از 200 دوربین نیاز داشته باشید. آنگاه اگر بخواهید به 200 دوربین مداربسته در سیستم نظارت تصویری 3 دوربین دیگر هم اضافه کنید عملا مجبورید دستگاه NVR دیگری نیز خریداری نمایید تا کانالهای خالی مورد نیاز دوربینهای مدار بسته را تامین نمایید. حالا فرض کنید شما NVR ای با 8 کانال خریدید. آیا تضمینی وجود دارد که چند سال دیگر نخواهید 10 دوربین دیگر اضافه کنید؟!

باز محدودیتهای دیگری نیز در پیش روست. فرض کنید اگر بیش از تعداد هارددیسکی که بر روی NVR پشتیبانی می شود در آینده نیاز باشد باز شما محدودیت خواهید داشت. این عوامل شما را مجبور به اضافه کردن مداوم تعداد دستگاههای NVR می کند.

  • کارایی :

این عنوان مهمتر از بقیه است. اما خلاصه ماجرا این است که دستگاههای NVR بیشتر برای سیستمهای نظارت تصویری کوچک کاربرد دارند. از VMS ها اغلب در سیستمهای بزرگتر با تعداد کاربران(ناظرین امنیتی و مدیران) بیشتر استفاده می شود. بنابراین بازهم میزان معایب و منافع به اندازه سیستم نظارت تصویری مورد استفاده شما و برنامه کاری مد نظرتان بر می گردد.

اگر بفکر استفاده از سیستمهای کنترل دسترسی و یکپارچه سازی این سیستمهای امنیتی با سیستم نظارت تصویری هستید بهتر است از VMS ها استفاده نمایید.

اگر نیاز به داشتن پنلها و مانیتورهای متعددی برای نظارت بر محیط داشتید بهتر است از VMS ها استفاده کنید. زیرا دستگاههای NVR کمی آن هم اخیرا وارد بازارها شده اند که بتوانند مانیتورهای متعدد یا پنل تصوری دیواری را پشتیبانی کنند. البته منظورمان این است که اگر از مانیتورها و ال سی دی های دیواری هم کنار NVR استفاده کنید در ابعاد و اندازه تصاویر محدودیت خواهید داشت. در واقع دستگاه VMS برای این مقاصد حرفه ای تر و قابلیتهای بهتری ارائه می نماید.

تی وی تی قیمت دوربین مداربسته

  • مهاجرت

منظورمان از این عنوان عبور از سیستمهای قدیمیتر به سیستمها و سخت افزارهای بروزتر است. در سیستمهای NVR محور، تقریبا اینکار نشدنی است اما شاید در آینده نزدیک امکان ارتقاء و یکپارچه سازی دستگاههای قدیمی با جدید بوجود آید.

در سیستمهای VMS نرم افزار محور، تقریبا به هر شکلی می توانید تجهیزات را بروز یا تغییر دهید. زیرا نرم افزارهای نصب شده بر روی این تجهیزات براحتی قابل تغییر، ارتقاء و سازگاری جدید خواهند بود.

تصمیم نهایی را خودتان بگیرید

در پایان باید بگوییم که هیچ قانون معینی وجود ندارد زیرا همه چیز به اندازه فعلی، ابعاد آینده سیستم و از همه مهمتر به نوع کاری که از سیستم نظارت تصویری می خواهید بر می گردد.

بازدید : 219
سه شنبه 12 اسفند 1399 زمان : 10:54

یک سایت می تواند از نظر گروهی از بازدیدکنندگان بسیار خوب و حرفه ای به نظر رسد و از طرف دیگران بسیار بد و ابتدایی. ظاهر سایت یکی از مهم ترین فاکتورهایی است که بازدیدکننده را به خود جذب می کند. اما سلیقه ی بازدیدکنندگان یکی نیست. طراح سایت خوب، وبسایت را با سلیقه ی خود نمی سازد بلکه بنابر گروه مخاطبین سایت(بازدیدکنندگان) و آنچه مدیر سایت تمایل دارد طراحی می کند.

به عنوان مثال برای یک سایت حقوقی نمی توان از طرح های فانتزی استفاده کرد زیرا اینکار بازدیدکننده را کودک تلقی می کند و به سایت جنبه شوخی می دهد. بر اساس تجربیاتی که از گشت و گذار در اینترنت و تحقیق درمورد انواع طراحی سایت کسب شده، متوجه شده ایم اغلب سایت ها در میان یکی از چهار دسته ی زیر قرار می گیرند. اگر این دسته بندی را ندانید و کار را به طراح بسپارید ممکن است در پایان کار اصلا از سایتتان راضی نباشید و حتی حاضر به نشان دادن آن به اعضای خانواده نداشته باشید، چه برسد به بازدیدکننده و رقیبان. در نتجیه با دانستن آنها راحت تر می توانید سایت مورد نیاز خود را تجسم کرده و سفارش دهید. بیشتر بخوانید: هایک ویژن دوربین مداربسته

1- طراحی سایت سایت های نا منظم

امروزه یکی از پر طرفدارترین طراحی های جدید دنیای گرافیستان هستند، به سایت هایی گفته می شود که از خصوصیات زیر برخوردارند:
رها، کهنه، لبه های نا متقارن، محو شده و کاملا متفاوت. این خصوصیات، سایت را از دیگر وبسایت های براق، ساده و خط کشی شده ی نسل قبل طراحی جدا می کند. اما باید به این مورد توجه داشته که با وجود این خصوصیات نظم و هارمونی خاصی در این سایت ها وجود دارد که باعث اذیت شدن مخاطب نمی گردد. درواقع این سایت ها با وجود بی قانونی در طرح گرافیک چهارچوب خاصی برای پیاده سازی دارند. این گونه سایت ها برای هنرمندان ، افراد خلاق و دوستداران طراحی های مدرن و متفاوت مناسب است و برخی از پزشکان، مهندسان، مرتبان و کسانی که با خط کش و نظم ساخت انسان، میانه ی خوبی دارند اصلا آن را نمی پسندند.

article_image_one_439.jpg

2- طراحی سایت خلوت

این نوع طراحی سایت، در ظاهر ساده هستند اما تفکری در پی ساخت آنها نهفته است. استفاده از المان های کم و گرافیکی و دو یا سه رنگ در آنها، ظاهری متفاوتی بهشان داده است و بلعکس دسته قبلی به تمیزی معروفند. متمایز، حرفه ای و مدرن هستند، همچنین پیام "صاحب این سایت مشتاق است" و " صاحب این سایت قابل اعتماد است" را به بازدیدکننده القا می کند. این گونه سایت ها برای همه مناسب است غیر از کسانی که دوست ندارند تفاوت شایانی با بقیه داشته باشند. این تفاوت آنها را می ترساند و سایت های استاندارد را می پسندند که در ادامه همین مقاله می خوانیم.

3- طراحی سایت پر المان

این طراحی طرفدارانش در ایران بیشتر از طراحی سایت دسته های دیگر می باشد. موضوع سایت تعیین می کند وبسایت از چه المان ها و رنگ هایی تشکیل شده یاشد. مثلا اگر موضوع سایت شرقی ، سنتی هنری و ایرانی باشد از انواع المان های بوته جقه، فلورال یا انواع گلیم و بافت آن در سایت استفاده می شود. یا اگر موضوع سایت کودک یا فضایی فانتزی باشد، آیکون های مختلف در جای جای بک گراند و هدر بکار می رود. این سایت ها اگر به درستی طراحی شوند فضایی گرم، پر هیجان را ایجاد می کنند و صاحب سایت را فردی با پشتکار، خونگرم و پر مشغله معرفی می نمایند.

4- طراحی سایت ساده و استاندارد

این طراحی را خوب می شناسید. اغلب سایت هایی که می بینید از این نوع طراحی بهره بردند. هدری مستطیلی در بالای صفحه، منو در زیر هدر یا به صورت عمودی، همه قسمت ها در سایت قاب و محدوده دارند، معمولا از رنگ های رایج خاکستری، سفید برای بک گراند با طرح های خط یا شیار استفاده می شود. هدر ها شامل جند عکس هستند. البته این طرح ها می توانند در کمال سادگی زیبا هم باشند و با تلفیق درست رنگ و عکس هدر ، حسی حرفه ای ایجاد کنند. اما ظاهر اینگونه سایت ها یاد بازدیدکننده نمی ماند که برای برخی از صاحبان سایت، اصلا مهم نیست و به مسائل دیگری همچون محتوای با ارزش اهمیت می دهند، که درست هم هست. این سایت ها برای شرکت ها، تجار ، وکلا و مشاغل جدی بسیار مناسب هستند .

تی وی تی قیمت دوربین مداربسته

بازدید : 189
سه شنبه 12 اسفند 1399 زمان : 10:54

برای اینکه در کسب و کار اینترنتی خود موفق باشید تنها داشتن یک وبسایت به شما کمک نمیکند ، بلکه لازم است با کلیه تکنیک های مدیریت وبسایت آشنا باشید تا با داشتن یک سایت آبدیت و بروز شده با توجه به الگوریتم های گوگل بتوانید استانداردهای لازم را رعایت نموده و نیازهای کاربران خود را به بهترین نحو رفع کنید. در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا با رازهای مدیریت وب سایت آشنا شوید .

1. طراحی واکنش گرا
با گسترش روز افزون اینترنت همراه بسیاری از کاربران با گوشی های همراه , تبلت و حتی تلویزیون های هوشمند به سایت شما مراجعه میکنند و اینکه سایت بتواند با هر سایز صفحه نمایش هماهنگ باشد بسیار مهم است که در غیر این صورت تعداد زیادی از کاربران خود را از دست خواهید داد.اصطلاح واکنش گرا یعنی سایتی که میتواند خودش را با هر سایز صفحه نمایشی هماهنگ کند و به نوعی عرض سایت با توجه به عرض صفحه نمایش دستگاه کاربر تغییر میکند و در این سایتها کاربر دیگر نیازی به اسکرول کردن به چپ و راست نخواهد داشت. واکنش گرا Responsive بودن برای سایتهای امروزی اجباری است .

2. استفاده از سرویس میزبانی معتبر
مهمترین بخش از یک سایت خوب استفاده از سرویس میزبانی وب معتبر و بدون مشکل است. هاست شما باید بتواند با حداقل قطعی کار کند و خودش را با تکنولوژی های روز آپدیت کند تا بتواند کیفیت و امنیت سرویس خود را حفظ کند. تصور کنید شما یک سایت پر بازدید و معتبر دارید و در ساعت اوج بازدید سایت به علت کیفیت پایین سرور و زیرساخت های شرکت خدمات دهنده برای مدتی سایت شما از دسترس خارج شود. در این موقعیت هر ثانیه برای شما ضرر مادی است . پس بهتر است از همان ابتدا یک سرویس دهنده معتبر انتخاب کنید و قبل از سفارش چند مورد از سایتهای بزرگ که از سرویس آنها استفاده میکنند را بررسی کنید.

3. سئوی سایت را همواره بروز کنید
الگوریتم های گوگل مدام در حال آپدیت شدن و تغییرات عمده است که برای مبارزه با اسپمر ها و سایت های جعلی بسیار مهم است . چون گوگل همیشه سعی میکند بهترین و نزدیک ترین نتایج به خواسته کاربر را در اختیارش قرار دهد و این کار بدون داشتن الگویتم ها و فیلتر های قوی امکان پذیر نیست چون بسیاری از سایتها سعی میکنند با استفاده از روش های جعلی خود را به صدر نتایج برسانند. به عنوان یک مدیر سایت باید همیشه با این تغییرات الگوریتم ها آشنا باشید و مطالب و ساختار سایت خود را با آن آپدیت کنید تا بتوانید بهترین نتیجه ممکن را کسب کنید ولی در کنار اینها نباید استفاده از اصول اولیه سئو مانند تراکم کلمات کلیدی , تگ های H1-H6 , لینک سازی داخلی و … را فراموش کرد.

4. منوی کاربری ساده
دقت کنید که هر بازدید کننده از سایت شما با هر خواسته و هدفی که از ورود به سایت دارد باید بتواند خیلی راحت بخش مورد نظر خود را پیدا کند و در میان مطالب گیج نشود. سعی کنید بخشهای مهم و پر بازدید سایت را در منوی اصلی سایت و در بخش بالایی قرار دهید و سایر بخشهای کم اهمیت تر را در منوهای ثانویه یا ستون های کناری سایت قرار دهید با این کار میتوانید به کاربر کمک کنید راحت تر به خواسته خود برسد و رضایت بیشتری از رابط کاربری سایت شما داشته باشد. بر اساس استاندارد, هر کاربری باید بتواند در ۳ کلیک به خواسته خود در سایت شما برسد و در غیر این صورت سایت را ترک میکند.

5. تیم حرفه ای مدیریت سایت
یک شخص به تنهایی نمیتواند تمام کارهای یک سایت بزرگ و معتبر را انجام دهد و نیاز دارد که افرادی در این راه به او کمک کنند که میتوانید برای این کار از دوستان خود کمک بگیرید یا از یک تیم حرفه ای مدیریت سایت استفاده کنید که مجموعه ای از برنامه نویسان و گرافیست ها و افراد با تجربه در تولید محتوی و سئو هستند.هر سایتی دارای دوره موفقیت ۲-۴ ساله است و بعد از آن باید تغییراتی در عملکرد سایت ایجاد شود و به نوعی سایت با روند بازار و سلیقه مشتریان آپدیت شود و حضور یک تیم حرفه ای در کنار شما میتواند کمک بزرگی باشد.


6. محتوی همه چیز است
برای تولید محتوی وقت زیادی صرف کنید و برای آن اهمیت قائل شوید زیرا این محتوی است که به سایت شما اعتبار میدهد و موتورهای جست و جو برای همین محتوی به شما رتبه میدهند .پس سعی کنید مطالبی بنویسید که مشکلی از کاربران حل میکند و هر از چند گاهی مطالب قدیمی سایت خود را ویرایش کنید و با اطلاعات روز آنها را به روز رسانی کنید.همچنین میتوانید مطالب مرتبط باهم را به هم لینک کنید و با این کار زمان ماندگاری کاربر در سایت را افزایش دهید که در سئو سایت هم موثر است. طراحی سایت تهران

مجموعه بانی سایت با تیم حرفه ایی شامل برنامه نویسان،گرافیست ها، کارشناسان سئو و محتوا آماده انجام کلیه کارهای وبسایت شما میباشد

7. ساده ولی کارآمد
در طراحی رابط کاربری سایت باید در کنار نکات زیبایی و منحصر به فرد بودن طراحی به راحتی کاربر و بهبود تجربه کاربری هم فکر کنید.مطمئن شوید که کاربران ورودی سایت شما میتوانند به راحتی مطلب مورد نظر خود را پیدا کنند و به خواسته اش از سایت شما برسد. به عنوان مدیر سایت باید بتوانید که تمامی بخشهای سایت را خودتان تغییر دهید و نیازی به تیم طراحی و سختی های برنامه نویسی نداشته باشید. برای مثال استفاده از یک سیستم مدیریت محتوی معتبر مانند وردپرس WordPress میتواند در این مورد اختیارات زیادی به شما بدهد.

8. نکات امنیتی
امنیت برای سایتهای خدماتی بسیار مهم و حیاتی است و یکی از مهم ترین عواملی است که باعث میشود کاربر بتواند به سایت شما اعتماد کند و همچنین با رعایت نکات امنیتی مانند تعیین سطح دسترسی های مناسب , نصب افزونه های امنیتی , گرفتن بک آپ های روزانه میتوانید تا حد بسیار زیادی سایت خود را از هکر ها محفوظ کنید. طراحی سایت شرکتی

9. سلامت لینک ها

در بازه های زمانی مختلف لینکهای سایت خود را بررسی کنید و مطمئن شوید که تمام لینکها فعال هستند و کار میکنند. داشتن لینکهای شکسته در سایت که به هیچ صفحه ای ختم نمیشود هم برای کاربران شما ناخوشایند است و هم از نظر سئوی سایت امتیاز منفی حساب میشود و همچنین وجود لینک های شکسته در بخشهای مختلف سایت باعث ضعیف شدن تجربه کاربری User Experience در سایت میشود.

10. در شبکه های اجتماعی فعال باشید
استفاده از شبکه های اجتماعی رشد چشمگیری پیدا کرده است و همه افراد در تمامی رنج های سنی از آن استفاده میکنند. مطالب به سرعت از طریق شبکه های اجتماعی پخش میشوند و میتواند پتانسیل بسیار بالایی برای شما داشته باشد تا به صورت رایگان برای سایت خود بازدیدکننده و برای کالا و خدمات خود مشتری پیدا کنید. پس حتما برای سایت خود شبکه های اجتماعی مرتبط ایجاد کنید و محتوی سایت خود را در آنها منتشر کنید و با مدیریت صحیح از قدرت شبکه های اجتماعی استفاده کنید.

11. مراقب رفتار آنلاین خود باشید
اگر یک برند یا سایت معروف هستید باید خیلی مراقب رفتار آنلاین خود باشید زیرا زیر ذره بین رقبا هستید و تمامی حرکت های شما توسط منابع مختلفی کنترل میشود و اگر خطای کوچکی مرتکب شوید ممکن است عواقب سنگینی برای شما داشته باشد. برای همین در رفتار با مشتری و انتشار مطالب در سایت و شبکه های اجتماعیتان دقت بالای داشته باشید. ساخت سایت



12. ریسک پذیر باشید
برای پیشرفت و افزایش سود آوری یک کسب و کار آنلاین هیچ فرمول ازپیش نوشته ای وجود ندارد و شما به عنوان مدیر سایت باید ریسک پذیر باشید و بتوانید تغییراتی در سایت ایجاد کنید و نتیجه آن را ببینید. ممکن است همین تغییرات کوچک برای سایت شما موفقیت های بزرگی به همراه داشته باشد. مانند تغییر در رابط کاربری سایت , راه اندازی کمپین های تبلیغاتی , ایجاد کدهای تخفیف ویژه و مناسبتی و راه هایی از این دست.

سایت شما معرف هویت آنلاین شماست و کمک میکند بتواند خودتان را به جهان بشناسانید. در دنیای مجازی میلیونها کاربر به دنبال کالا و خدمات شما هستند و این خودتان هستید که میتوانید با مدیریت درست و ایجاد یک استراتژی مناسب با قرار گرفتن در مسیر صحیح سایت خود را به سوی موفقیت و قرار گرفتن در صدر نتایج جست و جو هدایت کنید.امروز در هر موضوعی هزاران سایت راه اندازی شده است و بازار رقابت بسیار داغ است ودر این میاد افراد بسیار کمی به موفقیت و سودآوری رسیده اند. شرکت طراحی سایت

پس کمی فکر کنید و با تدوین یک استراتژی مناسب برای کسب و کار آنلاین خود میتوانید کم کم به موفقیت برسید و فراموش نکنید که در این مسیر بهترین یاری دهنده شما , کاربران فعلی سایت تان هستند که میتوانید به صورت رایگان از نظران و کمک های آنها استفاده کنید زیرا در نهایت همین کاربران هستند که میخواهند از کالا و خدمات شما استفاده کنند.

بازدید : 229
سه شنبه 12 اسفند 1399 زمان : 10:53

هدف اکثر طراحان سایت، ساخت سایتی جذاب، کارآمد با دسترسی آسان است بطوریکه بتواند بازدیدگنندگان را برای انجام عملی متقاعد کند. ساخت چنین سایتی نیازمند طرحی خوب از گرافیک، ساختاری ساده و مرسوم، قالبی مناسب و منطقی، و مطالبی گیرا است. پیشنهادهای که در زیر می آید، چهارچوب کلی از طراحی سایت را به نمایش می گذارد.

1- مطالب سایت

شما می خواهید تا بازدید کنندگان، سایت تان را بعنوان منبعی از اطلاعات ارزشمند یا مکانی از یک تجارت معتبر بدانند. غلط های املایی و گرامری، سبب خواهد شد تا خیلی سریع از اعتبار شما کاسته شود. به یاد داشته باشید که مردم از اینترنت برای یافتن اطلاعات استفاده می کنند. خواه شما محصولی تولید شده توسط خود را بفروشید یا کالاهای دیگران را بفروش برسانید، در هر دو صورت می بایست ابتدا اطلاعات ارزشمندی را به بازدید کنندگان بدهید در غیر اینصورت آنها به روی سایت های دیگر کلیک کرده تا اطلاعاتی را که می خواهند بیایند.

2- سازگاری با مرورگرهای مختلف

حداقل صد نوع مختلف مرورگر وجود دارد. شما می بایست سایت تان را بگونه ای طراحی کنید تا با نسخه اخیر اکثر مرورگرهایی که بیشترین استفاده را دارند بخوبی کار کند. بطور میانگین کاربران اینترنت ممکن است ندانند که چطور مرورگرهایشان را بروز کنند یا طرز فکری به این صورت داشته باشند که "وقتی چیزی کار می کند، چرا باید بهش دست زد؟" به یاد داشته باشید که بازدید کنندگان ممکن است از کامپیوترهای شخصی نوع PC، MAC، Linux Box، PDA یا از تلفنهای همراه با مرورگرهای مختلف استفاده کنند. طراحی سایت، نیازمند آن است که صفحات سایت شما حداقل با مرورگرهای اینترنت اکسپلورر، نت اسکیپ، فایرفوکس، اپرا و سفری بخوبی کار کند. بر طرف سازی خطاها در کدهای html، کافی نمی باشد و شما می بایست سایت تان را در مرورگرها و سخت افزارهای مختلف آزمایش کنید. بیشتر بخوانید: هایک ویژن دوربین مداربسته

article_image_one_479.jpg

3- گرافیک و تصاویر

کاربران اینترنتی معمولا صبر زیادی ندارند و مطالعات نشان داده است که در صورتیکه صفحه ای از سایت بیش از 10 ثانیه زمان بارگذاری داشته باشد، اکثر مردم به سایت دیگری خواهند رفت. همواره تصاویر و دیگر فایلهای گرافیکی را برای داشتن کمترین حجم ممکن، بهینه سازی کنید بدون آنکه بر کیفیت نهایی تصاویر تاثیری بوجود آید. همواره از خصیصه های طول و عرض برای تصاویر استفاده کنید بطوریکه ما بقی صفحه بتواند در حین دانلود تصاویر، بارگذاری شوند. از تگ ALT استفاده کنید بطوریکه برخی از کاربرانی که نمایش تصاویر را در مرورگرهایشان خاموش کرده اند، بتوانند بفهمند تصاویر برای چه مقاصدی استفاده شده است.

4- رنگ های پیش زمینه

چنانچه از هر چیز دیگری به غیر از پیش زمینه سفید برای متنها استفاده می کنید، اطمینان حاصل کنید که رنگ های لینکها را تعریف کرده اید در غیر اینصورت تنظیمات پیش فرض در مرورگر کاربران مشخص خواهد کرد که رنگ لینک ها چیست و در برخی موارد این موضوع می تواند سبب ناخوانایی در لینک ها شود.

5- مالتی مدیا

مالتی مدیا ترکیبی از فیلمهایی بصورت فلش، ویدئو کلیپ ها، آوا ها، و موسیقی های پیش زمینه است. همواره از پخش کننده هایی استفاده کنید که استاندارد هستند بطوریکه زمان دانلود کوتاه شود. اطمینان حاصل کنید که بازدید کنندگان می توانند فایلهای مالتی مدیا را متوقف کنند یا آنها را رد کنند. با این روش، افرادی که سرعت اینترنت پایینی دارند یا سخت افزار یا نرم افزار کامپیوترشان، از مالتی مدیا پشتیبانی نمی کند می توانند چنین فایل هایی را نادیده بگیرند. همچنین کلیه اطلاعات مهم و حیاتی درون فایلهای مالتی مدیا را درون متنی نیز قرار دهید بطوریکه بازدید کنندگان بدون استفاده از مالتی مدیا بتوانند به چنین اطلاعاتی دسترسی داشته باشند. چنانچه افزونه ای برای استفاده از مالتی مدیا مورد نیاز باشد، همواره لینکی را برای نصب آن قرار دهید تا کاربران بتوانند آن را دانلود و نصب نمایند. نکته آخر اینکه وقتی از مالتی مدیا استفاده می کنید، همواره قانون 10 ثانیه ای را برای بارگذاری صفحات به یاد داشته باشید.

6- ساختار سایت

ساختار سایت می بایست ساده و قابل فهم و منطقی باشد. مطالعات نشان داده است که چنانچه کاربری نتواند اطلاعاتی را که به دنبال آن می گردد را بیابد، سایت شما را ترک می کند و به سایت دیگری خواهد رفت. به این قانون، قانون 3 کلیک می گویند. هر بخشی از سایت شما می بایست تنها با سه کلیک از هر بخش دیگری از سایت تان قابل دسترسی باشد. چنانچه شما از چیزی دیگری غیر از لینک های متنی ساده استفاده می کنید، اطمینان حاصل کنید که سایت تان را از لحاظ ساختاری، منوها و دیگر موارد در مرورگرهای مختلف آزمایش کرده اید.

7- لینک ها

بطور مرتب و دوره ای، کلیه لینک های سایت تان را آزمایش کنید تا مطمئن شوید آنها بخوبی کار می کنند و لینکی شکسته وجود ندارد. ابزارهای آنلاین و رایگانی وجود دارند که بطور دوره ای لینک های سایت تان را بررسی می کنند.

8- فریم ها

از فریم ها استفاده نکنید چراکه آنها کار بوک مارک کردن صفحات سایت تان را دشوار می کنند و شما نیاز دارید تا کاربران و بازدید کنندگان سایت تان را بوک مارک کنند بطوریکه دوباره بازگردند.

خلاصه مطالب

طراحی سایت، ترکیبی از مرسومات معمول و طرح ریزی است. سایت شما می بایست جذاب باشد و استفاده از آن راحت باشد و مهمتر از همه اطلاعات و خدمات ارزشمندی را به کاربران و بازدید کنندگان خود ارائه دهد.

تی وی تی قیمت دوربین مداربسته

بازدید : 135
سه شنبه 12 اسفند 1399 زمان : 10:52

یکی از اهداف اصلی تمام صاحبان کسب و کارهای اینترنتی این است که بعد جستجوی حرفه و خدمات متناسب با کسب و کارشان در صفحه اول گوگل باشند،ولی دستیابی به این امر اندکی زمان میبرد و دلیل آن ایندکس شدن صفحات در گوگل است.روش کار گوگل به این صورت است. گوگل فعالیت خود را از زمانی که لینکی برای بررسی به او معرفی می شود، شروع می کند. در این مقاله به شما راهکارهایی را معرفی میکنیم تا سرعت ایندکس شدن صفحات را افزایش دهید

1. اکانت گوگل وبمستر
جهت بهبود ایندکس سایت، مهمترین قدم برای هر سایتی نصب یک آمارگیر قوی و ساخت اکانت گوگل وبمستر می باشد. سایت خود را به گوگل معرفی کنید، و وضعیت بازدید روباتهای گوگل از سایت خود را زیر نظر بگیرید.



2. استفاده از Fetch as Google
در اکانت گوگل وبمستر خود میتوانید درخواست بررسی و ایندکس سایت و صفحات مشخصی از آن را ثبت کنید. این کار برای معرفی صفحات جدید سایت و یا آنهایی که به تازگی بروزرسانی شده اند کاربرد دارد.
برای ایندکس سایت از این طریق از نوار کناری و در بخش Health بر روی گزینه Fetch as Google کلیک کنید. آدرس مورد نظر خود را در باکس سفید رنگ وارد کرده و بر روی دکمه Fetch کلیک کنید. پس از بارگزاری مجدد صفحه وضعیت به Successful تغییر می یابد. در این زمان برای ثبت نهایی دکمه Submit to Index را بزنید.



برای ایندکس سایت از این طریق شما دو گزینه پیش رو خواهید داشت، یا خود صفحه را بررسی میکنید یا آدرس مورد نظر با تمام لینکهای موجود در آن را. در هر ماه تنها 10 بار میتوانید از روش دوم و 2000 بار از روش اول برای ایندکس سایت استفاده کنید.

طراحی سایت شرکتی

3. نقشه سایت

نقشه سایت بعنوان نقشه راه ربات های گوگل استفاده میشوند و آنها را به صفحات داخلی سایت شما راهنمایی میکنند. برای بهبود وضعیت ایندکس سایت حتما نقشه سایت خود را بسازید و آن را در اکانت وبمستر خود معرفی کنید. طراحی سایت اختصاصی


4. لینک های ورودی به سایت
اگر صفحاتی که بخوبی توسط گوگل ایندکس میشوند به شما لینک داده باشند، ربات های گوگل به سرعت به ایندکس سایت شما خواهند پرداخت. برای این کار باید لینک های مناسب و با کیفیت از سایتهای دیگر به صفحات خود داشته باشید (لینک سازی خارجی)

ساخت سایت

5. گوگل پلاس
یک اکانت گوگل پلاس بسازید و در صفحه About آن لینک سایت خود را قرار دهید. با توجه به اینکه پلاس از سرویس های اصلی گوگل است توجه ویژه ای به آن میشود. استفاده از شبکه های اجتماعی دیگر مانند اینستاگرام، تلگرام و … نیز برای بهبود ایندکس سایت توصیه میشود.

6. رعایت نکات کد نویسی
شما با رعایت صحیح نکات کد نویسی میتوانید کار رباتهای گوگل را برای ایندکس سایت خود راحت تر کرده و سرعت این پروسه را افزایش دهید. برای بررسی کد HTML سایت خود به سایت W3.org مراجعه کرده از ابزار چک کننده آن بهره بگیرید. در کنار این کار رعایت نسبت متن به کد در صفحات خود را رعایت کنید.

7. سرعت بیشتر، ایندکس بهتر
با کاهش زمان بارگذاری صفحات به همان نسبت سرعت ایندکس سایت افزایش می یابد.سرعت سایت یکی ار مهمترین فاکتورها برای سنجش کارایی و سئو سایت است. گوگل سرعت مناسب سایت را نشانگر کاربرپسند بودن آن میداند و در رنکینگ تاثیر میدهد. شرکت طراحی سایت


8. لینک سازی داخلی در سایت
سعی کنید که ارتباط مناسبی میان صفحات داخلی سایت خود ایجاد کنید و لینک های داخلی را بین مطالب مرتبط بسازید. این کار موجب میشود که ربات های گوگل از صفحات ایندکس شده به صفحات جدید سایت شما راه یابند و در نهایت سرعت ایندکس سایت افزایش یابد.

9. محتوای تازه و مفید
بطور مرتب سایت خود را بروزرسانی کرده و در بازه های زمانی مشخص مطالب جدیدی به آن بیافزایید. اگر بطور مرتب و در زمانهای خاصی مطالب جدیدی را در سایت خود منتشر کنید، و یا مطالب قدیمی سایتتان را ویرایش کنید، روباتهای گوگل نیز در همان فاصله های زمانی به سایت شما وارد شده و وضعیت ایندکس سایت شما را بروز خواهند کرد. با این کار فاصله زمانی میان انتشار یک مطلب جدید تا ایندکس آن توسط گوگل به شدت کاهش خواهد یافت.

در نهایت شما میتوانید با استفاده از پنل مدیریت گوگل وبمستر خود و بخش Index Status وضعیت ایندکس سایت خود را مشاهده کرده و تعداد صفحات ایندکس شده از سایت در گوگل را با توجه به تاریخ مشاهده کنید.

بازدید : 217
سه شنبه 12 اسفند 1399 زمان : 10:52

در این مقاله نکات مهمی را که برای طراحی سایت خود باید در نظر بگیرید را برایتان شرح می دهیم. رعایت کردن این نکات می تواند رابط کاربری زیبا و راحت تری را در اختیار مشتریان، بازدیدکنندن و کاربران وبسایت شما قرار دهد. در نظر گرفتن این نکات به مرور زمان به روز رسانی آنها در نهایت به محبوب شدن و پربازدید شدن سایتتان کمک می کند.

1. رعایت استاندارد های طراحی

به استانداردهاي طراحي وب سايت توجه کنيد. در اينترنت وب سايت هايی وجود دارد که از بيش از 6 يا 8 فريم در صفحه استفاده کرده اند. استفاده از تکنيک هاي غير متعارف و عدم توجه به استانداردها هرچند ممکن است باعث زيبايي وب سايت شود، اما باعث ناراحتی برخي ديگر از بازديد کنندگان سايت خواهد شد .

2. انتخاب یک دامین مناسب

نام دامین، آدرس اینترنتی وب سایت شما می باشد. تمامی وب سایت ها باید قبل از ورود به دنیای اینترنت و سایت، نام دامین داشته باشند. اگر شما برای ترویج و تبلیغ کسب و کار خود بودجه تبلیغاتی در نظر گرفته اید، راهی سود آور وجود دارد، آن هم این است که قبل از طراحی سایت، نام دامنه ای انتخاب کنید که نزدیک به نام کسب و کار شما است، تا کاربران به محض دیدن نام دامین شما، دریابند که کار شما چیست و چه خدماتی ارائه می دهید. اما اگر بودجه کافی ندارید سود آورترین راه این است که نام دامینی انتخاب کنید که یک کلمه کلیدی را شامل شود. در این صورت وقتی مردم عبارت و کلمه خاصی را جستجو می کنند احتمال این که سایت شما نیز جزو نتایج جستجو باشد، بیشتر خواهد بود. از نامی استفاده کنید که با زمینه و اهداف کاری شما متناسب باشد. هایک ویژن نصب دوربین مداربسته

3. مطالب و محتوای سایت

درباره محتوای وب سایت خود فکر کنید. هر چقدر که وب سایت شما زیبا طراحی شده باشد چنانچه اطلاعات مورد نیاز کاربران را ارائه ندهید، از شما رو برمی گردانند. کاربران به دنبال اطلاعات و محتوا به سایت شما آمده اند و وب سایت باید به آنها حس خوبی از یافتن اطلاعات درست، مفید و سهل الوصول همراه با زیبایی گرافیکی القا کند. در ارائه اطلاعات و توضیحات دست و دل باز باشید، شاید برخی از اطلاعات ساده ای که به نظر شما حائز اهمیت نیستند برای کاربران وب سایت شما بسیار جذاب باشند.

4 . سرعت بارگزاری سایت

هر روز به تعداد افرادی که از اینترنت استفاده می کنند افزوده می شود، اما این بدین معنی نیست که سرعت اتصال آن ها به اندازه سرعت اتصال شماست. تحقیقات و مطالعات اخیر نشان داده است که سرعت لود صفحه مهم ترین فاکتور رنکینگ می باشد. یک مشتری بالقوه علاقه و اشتیاق خودش را برای دیدن وب سایت شما از دست می دهد اگر بعد از چند ثانیه هیچ بخشی از سایت بالا نیاید. پس سایت خود را سبک و روان طراحی کنید تا بتوانید مشتریان و بازدیدکنندگان را راضی نگه دارید.

5 . رنگبندی و دیزاین سایت

رنگ ها می توانند نقش مهمی در طراحی سایت شما داشته باشند. حتی بیشتر از چیزی که فکرش را می کنید. رنگ ها بر قابلیت استفاده سایت تأثیر مهمی دارند. علاوه بر رنگ هایی که در کنار هم جلوه خاص و زیبایی را به سایت شما می بخشند، رنگ هایی هم وجود دارند که کاربران به محض دیدن آنها سایت شما را ترک میکنند. موارد ذکر شده تنها تعدادی از نکات مهم در طراحی سایت می باشد که هر چند ابتدایی، ولی بسیار کاربردی و پر اهمیت هستند که در عین سادگی بسیاری از صاحبان سایت به آن ها توجه نمی کنند. پس آن ها را حتماً جدی بگیرید و آنها را امتحان کنید. در پایان نتیجه را نسبت به حالت قبل مقایسه کنید و متوجه تأثیرات این نکات شوید.

6. بهینه سازی و سئو سایت

وب سايت شما باید براي موتورهاي جستجو بهينه شود. بهترين و کم هزينه ترين راه براي جذب مخاطب برای وب سايت شما، استفاده از کليک ارگانيک است. کليک ارگانيک يعني بازديدکنندگاني که با کليک برروي لينک وب سايت شما در موتورهاي جستجو به وب سايت شما آمده اند. اين نوع کليک کم هزينه ترين راه براي جذب بازديدکنندگان به وب سايت شماست. در حين طراحي وب سايت به اين موضوع توجه کنيد.

7 . دستیابی آسان به محتویات و مطالب

این نکته بسیار مهم است. بین بازدیدکنندگان و اطلاعات، حداقل کلیک ممکن را در نظر بگیرید تا بازدیدکننده مجبور نباشد برای دستیابی به اطلاعات مورد نیازش چندین بار کلیک کند. کلیک کردن زیاد باعث می شود که بازدیدکنندگان سایت را ترک کنند.

بیشتر بخوانید: تی وی تی قیمت دوربین مداربسته

بازدید : 183
سه شنبه 12 اسفند 1399 زمان : 10:51

اگر میخواهید برای وب سایت خود در گوگل رنکینگ بالاتری دریافت نمایید، لازم است به یک سری نکات توجه کنید تا با رضایت مخاطبان وب سایت تان به هدف خود برسید . در این مقاله با ما همراه باشید تا شما را با نکاتی آشنا کنیم که با توجه به آنها به سادگی بتوانید رنکینگ وب سایت خود را افزایش دهید و از این طریق همچنین از وب سایت خود کسب درآمد کنید.

1. برای مردم بنویسید نه ماشین
در حالی که می دانید محتوا کلید موفقیت در بهینه سازی وب سایت در موتور جستجو است، بسیار حائز اهمیت است که به یاد داشته باشید، در نهایت محتوا را برای افراد تهیه می کنید نه برای ماشین ها، دستگاه ها و ربات های موتور جستجو. مطمئنم که بارها در این مورد بیش از حد نیز شنیده اید که باید محتوایی با کیفیت بالا – قابل خواندن و آموزنده در وب سایت تان ایجاد نمایید.اگر این کار را انجام دهید مطمئناً خوانندگان خود را بدست آورده و کلیک های آنها را بر روی صفحات وب سایت تان خواهید داشت و اگر این کار را انجام ندهید در واقع انرژی خود را هدر داده اید. اگر به دنبال یک راه حل بلند مدت هستید پس باید به خاطر داشته باشید که در پایان کیفیت بر کمیت پیروز خواهد شد.

چیز دیگری که به شما ارائه می شود این است که اجازه ایجاد کسب و کار آنلاین را به شما داده و یا بدون هچ تکیه ای بر روی گوگل می توانید ترافیک سایت خود را داشته باشید؛ مانند مطالب ارسالی به وبلاگ ها و مطالب ارسالی به تالارهای گفتگو

2. اضافه کردن مطالب به صورت روزانه
وب سایت ها نیاز به این دارند که به طور منظم با مطالب جدید و صفحات جدید به روزرسانی شوند تا کمک زیادی در بهینه سازی آنها در موتورهای جستجو باشد. کلمات کلیدی در اینجا نقش بزرگی را ایفا می نمایند و به وب سایت شما کمک می کنند تا آن را توسعه دهید. اگر در مورد موضوعات عمومی مطالبی می نویسید، بسیار بسیار ساده در میان سیلی از مطالب عمومی در اینترنت گم خواهید شد.

مطمئناً تمایلی ندارید که وب سایت شما رتبه پائینی در موتورهای جستجو دریافت نماید. مطالب و محتوای وب سایت خود را با ایجاد لینک با وب سایت هایی با رنکینگ بالا به صورت منظم همیشه تازه نگه دارید. درست همانطور که می خواهید سایت های بزرگ، بک لینک های مناسبی با شما داشته باشند، سایت های دیگر نیز تمایل به ایجاد لینک با وب سایت های معتبر دارند.

3. ایجاد ارتباط با مخاطبین
از وب سایت های آموزشی و یا سازمان های غیر انتفاعی بخواهید که با مطالب وب سایت شما لینک ایجاد نمایند. موتورهای جستجو نگاه مناسب و مطلوبی به وب سایت هایی دارند که به منابع معتبری لینک می شوند. ارائه اطلاعات مفید و با کیفیت بالا که باعث جلب نظر وب سایت های قابل اعتماد می شود، باید از ویژگی های وب سایت شما باشد. کلمه کلیدی در اینجا قابل اعتماد بودن و شاید قابل خواندن بودن وب سایت ها باشد. ما در مورد ارسال مقالات به سایت و یا ارسال آن به دایرکتوری ها صحبت نمی کنیم؛ ما به طور کلی در مورد ایجاد محتوا که سازمان ها و نهاد های مختلف آن مطالب را مفید و ارزشمند بدانند صحبت می کنیم. طراحی سایت پزشکی

4. آنچه دیگران می دانند را بیاموزید
فراموش نکنید که باید به بررسی رقبای خود در امر سئو بپردازید باید ببینید رقبای شما از چه تکنیک هایی استفاده می کنند تا به رتبه های بالا در موتور جستجو می رسند؛ تا کمکی برای بالا رفتن رنکینگ وب سایت شما باشد. از موفقیت های آنها بیاموزید، روش های موفقیت آمیز آنها در امر سئو سایت را در وب سایت تان گسترش داده و یا منطبق نمایید.

5. کمی Html یاد بگیرید
فراموش نکنید که موتورهای جستجو انسان نیستند! باید از Html استفاده کنید تا آنها بتوانند مطالب و محتوای سایت شما را بخوانند و مزیت بیشتری نسبت به رقبای شما برای وب سایت تان در نظر بگیرند. استفاده از دیگر زبان های برنامه نویسی نیز بسیار مفید می باشد و شاید حتی لازم و ضروری باشد اما همیشه html به عنوان Back up به موتورهای جستجو اطلاعات لازم و ضروری وب سایت تان را ارائه خواهد کرد. طراحی سایت صنعتی

6. ترکیب تاکتیک ها
هنگامی که بحث بازاریابی، لینک بیلدینگ و تبلیغات و یا هر متد دیگری که شما استفاده می کنید در میان باشد، نیاز به این است که همیشه ترکیبی از این استراتژی ها را در وب سایت تان به کار ببرید. نه تنها باید برای وب سایت تان تبلیغات اینترنتی انجام دهید، بلکه باید از طریق خود وب سایت تان بازاریابی انجام دهید.

آنچه شما می خواهید اتفاق بیافتد این است که افراد زمان بیشتری در وب سایت شما صرف نمایند و بر روی لینک های وب سایت تان کلیک کنند. هر دوی این موارد قابل اندازه گیری هستند. در Bounce rate می توانید آمار میزان ورود افراد به صفحات و خروج بلافاصلهء آنها را بررسی نمایید. بعضی وب سایت ها Bounce rate زیر 20٪ دارند اما در صورتی که به طور متوسط بالای 30٪ باشد در واقع وب سایت شما به خوبی عمل کرده است.

چیزی که درباره آن صحبت می کنیم در واقع افزایش سود کلی و موفقیت در وب سایت در طول یک سال است. باید کمی در موردبهینه سازی صفحات داخلی یا onpage SEO یاد بگیرید؛ برای بهینه سازی بهتر وب سایت شما در موتور جستجو، باید در تگ های عنوان در هر مطلبی از کلمات کلیدی در آن استفاده نمایید. اکثر موتورهای جستجو نسبت به دیگر انواع مطالب اهمیت بیشتری به عنوان می دهند. این موضوع بدان معنی است که استفاده از کلمات کلیدی موثر در تگ عناوین یکی از بهترین روش ها برای دریافت ترافیک وب سایت از طریق موتورهای جستجو است. طراحی سایت اختصاصی

7. یادگیری شیوه های مناسب لینک
بیلدینگ هنگامی که پیوند لینک به صفحه اصلی وب شما از دیگر بخش های وب سایت شما برقرار می شود، باید اطمینان حاصل فرمایید که پیوند شما به نام دامنه لینک شود و نه به /index.html/ و یا دیگر چیزهایی که در پایان آدرس قرار دارد. به جای گیج کردن موتورهای جستجو با داشتن دو یا چند صفحه اصلی جداگانه مانند /index.html/ ،به موتورهای جستجو در تشخیص نام دامنه تان به عنوان Anchor text کمک کنید تا صفحهء اصلی وب سایت شما در بالاترین رتبه صفحهء نتایج موتور جستجو قرار گیرد.

8. استفاده از خدمات رایگان در وب سایت
این امر به خوبی در وب سایت تان کار می کند.وب سایت شما نیاز به چیزهایی برای ارائه به صورت رایگان به مخاطبین دارد. آنچه شما سریع یاد می گیرید آن است که بعد از انجام این کار باید چیزهای رایگان زیادی برای ارائه در وب سایت داشته باشید. بهترین راه برای گرفتن خدمات رایگان در وب سایت، عضویت در سایت ها می باشد. برخی از آنها بسار خوب است اما سایت های عضویتی وجود دارد که واقعاً خدمات با کیفیتی ارائه می کنند.

ساخت وب سایت

بازدید : 159
سه شنبه 12 اسفند 1399 زمان : 10:51

اینترنت بسیار سریع تر از پیش بینی هر شخصی به صورت دیوانه وار در حال رشد می باشد. در چند سال گذشته افزایش دستگاه های موبایلی نیز جهان را تحت تاثیر قرار داده است. همچنین استفاده از اینترنت موبایل ها یا تلفن های همراه نیز هم پای رشد استفاده از خود اینترنت در حال افزایش می باشد .

این روز ها بسیار سخت است که شخصی را پیدا کنیم که یک یا چندین دستگاه موبایلی متصل به اینترنت نداشته باشد. دربریتانیا تعداد دستگاه های موبایل از تعداد جمعیت این کشور بیشتراست، و این روند به پیشی گرفتن استفاده از اینترنت موبایل نسبت به استفاده اینترنت دسکتاپ خواهد انجامید. با رشد استفاده از اینترنت موبایل، این پرسش مطرح می شود که چگونه می بایست وب سایت هایی مناسب برای تمامی کاربران بسازیم. پاسخ صنعت و علم به این سوال به طراحی وب سایت های ریسپانسیو (responsive web design) رسیده است که به اختصار RWD نامیده می شود.واژه طراحی وب سایت ریسپانسیو توسط آقای Ethan Marcotte ابداع شد و تا حدود زیادی نیز توسط ایشان توسعه یافت. در یکی دو سال اخیر توجه زیادی به این نوعی از طراحی سایت شده است، طراحی ریسپانسیو حتی اپلیکیشن های اختصاصی را به چالش می کشد و مواردی دیده شده که صاحبان سایت های معتبر به جای تمرکز روی اپلیکیشن ها به طراحی ریسپانسیو روی آورده اند . از دیگر مواردی که باعث اهمیت موضوع ریسپانسیو بودن سایت ها می شود تنوع سیستم عامل ها و مرورگر های موجود در بازار می باشد. سایت ریسپانسیو توانایی مچ شدن و سازگاری با انواع سیستم عامل ها (ویندوز – اندروید – لینوکس – IOS– مکینتاش- یونیکس و…) و انواع مرورگر های جدید و قدیمی عرضه شده را دارند که این خود یکی از مهم ترین نقاط قوت این نوع سایت ها می باشد ، ریسپانسیو به معنای پاسخ گرا یا واکنش گرا می باشد. به این معنا که طراحی وب سایت به گونه ای می باشد که در صفحات مختلف و ابزارهای متفاوت سایت به درستی نمایش داده می شود، به عنوان مثال برای طراحی وب سایت زمانی که شما از طریق گوشی یا تبلت سایت را تماشا می کنید ساختار ظاهری سایت به گونه ای تغییر پیدا می کند که قابلیت پیمایش سایت در این ابزارها به راحتی فراهم گردد. از طرفی در مانیتورهای با رزولوشن بالا نیز وب سایت به گونه ای مناسب نمایش داده می شود و به عبارت دیگر کاربران با هر ابزاری سایت شما را تماشا می کنند از محتوا و ظاهر سایت شما کمال استفاده را خواهند برد . تی وی تی قیمت دوربین مداربسته

از مزیتهای متد طراحی ریسپانسیو می توان به نکات زیر اشاره نمود:

نیاز به راه اندازی نسخه موبایل جداگانه برای سایت شما نیست و هزینه های توسعه و نگهداری وبسایت کاهش خواهد یافت. در طراحی سایت یک نگاه واحد وجود دارد و دیگر شاهد چند پارگی نسخه های مختلف سایت خود نیستید. می توان از مزایایی سایت های ریسپانسیو به صرفه جویی در زمان ، صرفه جویی در هزینه ، افزایش ترافیک سایت ، سبقت از رقیبان ، جلوگیری از محتوای تکراری اشاره کرد .

1. سازگاری با دستگاههای مختلف

مهمترین مزیت طراحی سایت رسپانسیو سازگاری آن با انواع دستگاهها با رزولوشن های مختلف است. در این نوع طراحی ساختار کلی وب سایت بصورت اتوماتیک همراه با تصاویر، فونتها و لایه ها مطابق با سایز هر دستگاه تغییر داده شده و نمای بصری لذت بخشی برای بازدید کننده پدید می آورد.

2. مدیریت آسان

در گذشته یکی از راهکارهای نمایش نسخه بهینه برای موبایل طراحی چند قالب و آدرس متفاوت برای دستگاههای مختلف بود. این روشها کار مدیریت و بروزرسانی وب سایت ها را دشوار می ساخت چرا که نیاز به سایزبندی مجدد تصاویر و ... در پلتفرم های ایجاد شده داشت. ولی درطراحی رسپانسیو این مشکلات وجود نداشته و در اصل یک قالب گرافیکی با قابلیت پاسخگویی به دستگاههای مختلف ایجاد می گردد.

3. بهبود سئو (بهینه سازی موتورهای جستجو)

از آنجا که در طراحی رسپانسیو دیگر آدرس اینترنتی مجزا برای نسخه موبایل ایجاد نمی گردد، لذا تمامی کاربران دستگاههای مختلف از یک آدرس بازدید می کنند و دیگر خبری از نگرانی در مورد مطالب تکراری در سایت و امتیاز منفی از جانب گوگل نمی باشد.

4. افزایش نرخ تبدیل بازدید کننده به مشتری

طبق تحقیقات انجام شده از آنجا که ریزش بازدید کنندگان موبایل در وب سایت های ریسپانسیو پایین می باشد و این نوع طراحی پاسخگوی این نوع بازدیدکنندگان هست، لذا نرخ تبدیل بازدید کنندگان به مشتری نیز بالا رفته و باعث رشد فروش کالا و یا خدمات شما می گردد.

5. تجربه کاربری مناسب

همه ما با وبگردی توسط موبایل بارها به وب سایتهایی برخوردیم که طراحی نا سازگار آنها با دستگاههای موبایل ما را از بازدید آن وب سایت منصرف ساخته است. متد جدید طراحی سایت حرفه ای رسپانسیو و واکنشگرا این مشکلات را نداشته و تجربه کاربری خوبی را به یوزر القاء می نماید.

تمامی صفحات شما یک آدرس (URL) دارند. تا به حال به این فکر کرده اید که اگر نسخه موبایل جداگانه ای برای یک سایت داشته باشید و کاربری از طریق موبایل وارد سایت شده و لینکی را با دوست خود که با لپ تاپ کار میکند به اشتراک بگذارد چه خواهد شد؟ با طراحی واکنش گرا دیگر نگران نوع دستگاه کاربر سایت خود نیستید. لپ تاپ؟ تبلت؟ موبایل؟ یا حتی دستگاهی که هنوز وارد بازار نشده؟ مهم نیست شما همه رو پشتیبانی می کنید ،شرکت طراحی سایت بانی سایت با بهره گیری از قالب ها و CMS های اختصاصی قادر به ساخت ، بهبود و بهینه سازی انواع سایت های رسپانسیو می باشد .

بیشتر بخوانید: هایک ویژن نصب دوربین مداربسته

بازدید : 225
سه شنبه 12 اسفند 1399 زمان : 10:50

یکی از رازهای سایت های موفق که دارای رتبه قابل قبول سئو و صفحه اول گوگل هستند داشتن استراتژی در بازاریابی محتوا است . محتوا یکی از اثرگذار ترین مباحث در موفقیت یک سایت است، پس با توجه به اهمیت آن لازم است محتوا با ارزشی تولید شود تا علاوه بر جذب مخاطب، مورد توجه موتورهای جستجو نیز قرار گیرد . در این مقاله قصد داریم شما را با 4 اشتباه رایج در زمینه تولید محتوا آشنا کنیم تا با رفع آنها بتوانید سایت خور را بهبود ببخشید.

بازاریابی محتوا


1- تولید محتوا تکراری
هرکسی قادر به تولید محتوایی مشابه آنچه اکنون نیز در وب موجود است می باشد. اما باید از تولید یک محتوای معمولی که مخاطبان بارها در جاهای مختلف با آن مواجه شده اند به شدت بپرهیزید. قطعا محتواهای معمولی به اندازه کافی اثرگذار نخواهند بود. شما نیاز به ایجاد یک محتوای غیر معمول، تخیلی، معتبر و جالب دارید. در عین حال که می توانید در مورد موضوع مشابه با دیگران صحبت کنید، برای بیان آن باید روشی داشته باشید که توجه مخاطبان خود را جلب نمایید. با این کار، شما یک حس انحصاری در مخاطبان ایجاد می کنید که آنها را متقاعد می کند که چنین چشم اندازی را در هیچ جای دیگر نخواهند یافت. برای انجام این کار به طور مداوم، نیاز به گسترش محدوده ی خلاقیتهایتان دارید. طراحی سایت فروشگاهی

طبق گفته ی اریک کولمن در کتاب خود: " شرکت های موفق در رسانه های اجتماعی بیشتر شبیه به شرکت های سرگرمی، ناشران و یا برنامه ریزان هستند تا به آگاهی دهندگان سنتی."

2- انجام بازاریابی محتوا فقط برای ساخت لینک ها
اگر فکر می کنید که فرایند تولید محتوا و انتشار آن ابزار اصلی ایجاد یک لینک باکیفیت است، سخت در اشتباه هستید. این طرز تفکر منجر به تولید محتوای بیهوده و بی کیفیت، با تعداد بالا می باشد که درصورت عدم استقبال کاربران از نظر گوگل نیز بی ارزش خواهید بود. شما باید به بازاریابی محتوا به عنوان یک روش فعال تعامل با مخاطبان و ایجاد روابط پایدار مبتنی بر اعتماد و اقتدار بنگرید. وجود آن در ایجاد ارتباط با مخاطبان و ایجاد انگیزه گفتگو در مورد نام تجاری بسیار کمک کننده می باشد.

لینک ها برای بقای شما مهم هستند، درست است. اما این همان مکتب قدیمی بهینه سازی می باشد. خدماتی مانند گوگل بر هر چیزی که به نظر یک تاکتیک مناسب برای بازی با سیستم باشد اشراف دارد. در عوض، گوگل به محتوای آموزشی با ارزش، که باعث وفاداری به برند و افزایش شهرت کسب و کار می شود علاقه بیشتری نشان می دهد. با ایجاد این نوع از محتوا به طور طبیعی مجموعه ای از لینک های معتبر مربوطه را خواهید ساخت.

3- ایجاد محتوا فقط در ذهن خود
صاحبان کسب و کار و بازاریابان فکر می کنند که می دانند چه چیزی برای مخاطبانشان مناسب است و این گاهی منجر به تولید محتوایی میشود که فقط ظاهرا مناسب است. چیزهایی که شما با آنها مواجه اید در واقع موضوعاتی هستند که فقط منافع خودتان را تحت پوشش قرار میدهند. اینگونه نتایج یا به هدف میخورند یا به خطا میروند که عمدتا به خطا خواهند رفت، چرا که شما واقعا نیاز مخاطبان را نشانه نرفته اید. شما موظف به تولید، انتشار و توزیع محتوایی هستید که با مخاطبان در مورد مشکلات آنها صحبت کند و یا مطلبی باشد که پس از خواندن آن به دانش مخاطب افزوده شود. طراحی سایت وردپرس

بهترین راه برای پیدا کردن علاقه مندی مخاطبان، خواندن انتقادات، جستجو در بحث های رسانه های اجتماعی، بررسی سایت های پرسش و پاسخ و شنیدن درمورد صنعت خود می باشد. با این کار سوالات و مشکلات آنها و موانع بر سر راه آنها برای پیدا کردن پاسخ، قابل فهم تر خواهد بود. با داشتن درک قوی از نیاز های مخاطبان خود، می توانید به طور واضح آنچه که آنها به دنبالش هستند را تعریف نمایید. ایجاد یک طرح بازاریابی محتوا با هدف خدمت به آنها ( نه خدمت به خودتان) به مراتب آسان تر خواهد بود. شرکت طراحی وب سایت

4- تسلیم شدن در شرایط سخت
ممکن است شما همه کارها را بدرستی انجام دهید و با اجرای بازاریابی محتوا به هدف بزنید، یک استراتژی بجا داشته باشد، به درستی به آن عمل کنید، به نتایج خوبی دست یابید و در حال ایجاد سریع محتوای بزرگی باشید، ناگهان ایده هایتان به پایان می رسد، شکست می خورید ، انرژی و پشتکار خود را از دست می دهید و هم زمان کیفیت کارتان دستخوش تغییرات قرار می گیرد. بدترین کاری که در این نقطه می توانید انجام دهید، به خصوص اگر بازاریابی محتوا برای شما مفید بوده باشد، این است که استراتژی خود را از حرکت باز دارید. این کار می تواند شما را متحمل هزینه های گزاف کند. هزینه طراحی سایت

به یاد داشته باشید که مخاطبانتان به این محتوا وابسته شده اند و این باعث افزایش فروش کسب و کار شما شده است. هر چقدر هم که شرایط سخت به نظر برسد شما نباید حتی برای لحظه ای آن را رها کنید. اگر این اتفاق بیافتد زمان آن رسیده که از زاویه جدیدی به بازاریابی محتوا بنگریم، مثلا به داستان سرایی و یا پاسخ به سوالات مشتریان که خودشان هم نمی دانند چگونه آنها را مطرح کنند به اضافه ی تجربیات شخصی و پیروی از رقبا بپردازید، آنچه که آنها انجام می دهند را ببینید و از آنها بهتر انجام دهید. نکته مهم این است که همیشه نوآوری داشته باشید و راه هایی را درجهت تازه، جذاب و کارآمد نگه داشتن محتوای خود بیابید

تعداد صفحات : -1

درباره ما
دوربین مداربسته / تجهیزات حفاظت تصویری / نصب دوربین مداربسته / دوربین مداربسته هایک ویژن / دوربین تی وی تی
موضوعات
لینک دوستان
آمار سایت
  • کل مطالب : 43
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 1
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 8
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 16
  • بازدید ماه : 83
  • بازدید سال : 744
  • بازدید کلی : 7387
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی